Gå til innhold

Er denne grei? Noen som gidder å ta en titt?


T-Puss

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt litt på å kjøpe denne bærbare PC-en:

 

http://www.elkjop.no/CE19067.html

 

Er denne helt grei, eller? Skal ikke bruke den til spilling, men kommer troligvis til å bruke den til å se på film. osv. Så kommer den til å bli brukt en del til internett og sånne ting. Kan en bærbar PC stå på døgnet rundt? Tåler den en støkk? Er det noe man kan dra med seg over alt uten at den blir ødelagt? Sikkert mange teite spørsmål her nå, men jeg setter pris på svar! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke du har noen valg. Klarer ikke å bygge din egen BÆRBAR PC.

 

Men du har jo garanti, kundestøtte, backup CD'er osv osv.

 

Hvis den kubber, har du hvertfall noe å gripe tak i.

 

Kjøp den... selv om den var en smule treg...

 

_________________

icon_biggrin.gif

 

[ Denne Melding var redigert av: SofaKingLame på 2002-08-12 01:26 ]

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg ville gått for den maskinen der. Har ingen erfaring med Packard Bell, men har hørt fra forskjellig hold at AMD CPU'er i bærbare maskiner ikke er noe særlig. (varme etc).

Skjermkortet (S3 Savage 4) er heller ikke det beste i klassen :sad: (dårlig erfaring med dette kortet fra stasjonære pc'er)

Skjermoppløsning på 1024x768x16 og SD RAM er vel også litt avlegs nå.

 

Hvis du tror at du en eller annen gang må ha support på maskinen din, så styr unna Elkjøp. Bare ett tips.

 

--

Jeg har selv en Zepto Znote 2002 og er veldig fornøyd med den maskinen :grin:

Lenke til kommentar

hehe.. en kamerat av meg skriver følgende:

 

"AMD, kan være helt fint til hjemmebruk, men egner seg dårlig på tur. De utvikler for mye varme og bruker for mye strøm. Er du så glad i å være så varm i fanget, forsøk å lese en erotisk novelle eller å tisse i buksa. I det minste oppnår du å sjokkere noen, glede noen morbide humorister... og muligens dele noe av deg selv med de som måtte inneha slike parafilier. "

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-12 01:43, escman skrev:

Skjermoppløsning på 1024x768x16 og SD RAM er vel også litt avlegs nå.


 

Personlig synes jeg høyere oppløsning enn 1024*768 blir for smått på en 14" skjerm. Ikke alle er enig med meg i dette, naturligvis, men prøv selv før du kjøper en som har 1400*1050 eller 1600*1200 - det er ikke sikkert du blir så fornøyd med det.

 

Ellers er jeg enig i skepsisen overfor Packard Bell. Når man kjøper bærbar, tror jeg det er lurt å kjøpe fra firmaer som har lang erfaring med å produsere laptoper og har opparbeidet et kvalitetsrykte: IBM, Compaq og Toshiba m.fl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...