Gå til innhold

netshop, trådløs, feil osv..


Anbefalte innlegg

Ang. torrent: Laster du ned torrenter i 10GB+ -klassen? Isåfall har du sikkert for lite minne.  Maskinen pleier ofte å fryse ved kraftig bruk av minne, viss den er litt gammel. Bitorrent bruker utrolig mye minne ved store nedlastinger, i.o.m det er ganske mange forbindelser som holdes åpne.

holder på med en nedlasting på 8gb.. men det er bare det at når jeg bruker kabel så fungerer datan 100%... datan er også ganske ny.. 3 mnd..

 

+ at når jeg deaktiverer kortet så fungerer datan 100%..

 

edit: hvordan flytter jeg tråden? nettverk hadde passet bedre..

Endret av tropic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
holder på med en nedlasting på 8gb.. men det er bare det at når jeg bruker kabel så fungerer datan 100%... datan er også ganske ny.. 3 mnd..

 

+ at når jeg deaktiverer kortet så fungerer datan 100%..

 

edit: hvordan flytter jeg tråden? nettverk hadde passet bedre..

Det at du deaktiverer den og at det funker, betyr ikke nødvendigvis at kortet er ødelagt, du skrur jo av internett tilkoblinga, og det kan jo være noe som er koblet mot nettet som tar 100% av CPU...

 

du kan gå inn i routeren ved å:

start>kjør>cmd>ipconfig

 

så tar du det du får i Standard gateway (vanligvis 192.168.X.X), skriv det inn i adresselinja i nettleseren din, og vips, så er du inne i routeren (hvis du har pass da...)

 

Du kan be en vennlig moderator om å flytte den.

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar

hehe. har prøvd å komme inn i routern før.. men den har pass...

 

nei, det er ikke noe som tar 100% av cpu'n.. det har jeg sjekket.. ctrl alt del.. osv..

 

edit: har no lastet ned et program som skal passe til kortet på på 3com.. kommer med en oppdatering neste gang det skjer noe.. no går det fint.. ska sjå kor lenge datan klarer full speed på torrent..

Endret av tropic
Lenke til kommentar

For å si det enkelt.

Om du har kjøpt et produkt du har problemer med, og produsenten av det produktet har egen slutt-bruker support... da sier vel det meste seg selv.

Hør med 3com først, finner dere ikke ut av noe så tar du kontakt med Netshop igjen og forklar hva som er prøvd gjort.

Lenke til kommentar

men 3com har vist support på produkter til sluttbruker.. noe som ikke er vanli.. får se hva som skjer.. ska prøve kortet i en annen data..

 

edit: men jeg ser at usb og pci slott 1 deler IRQ 11..

Endret av tropic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...