Ni kon Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Hei alle sammen. Siden vi har så mange tråder om kule ting, tenkte jeg vi skulle ha en liten tråd der vi gjetter hilken babe det er. Reglene er som følger: Den som gjetter riktig poster nytt bilde Man kan gi ledetråder om det blir for vanskelig Ingen poster nytt bilde før det har gått 24 timer siden siste bildepost Ingen hardcore bilder her Ei nærbilder av tissefanter og annet (selv om enkelte kjenner igjen damene på musa) Ingen tomme døve poster Det kreves høy standard på innleggene her Damene som postes må være litt kjente. Ikke post tanta til bestemora di Dame må ha et minstekrav til utseende. No Erna Solberg folkens! Ekstremt store bilder linkes til Her skal vi sjekke babekunnskaper folkens Jeg anbefaller www.flickr.com for dere som skal legge ut bilder som er større enn 250 k Da åpner jeg posten med det aller aller første bildet: Hvem er dette? Endret 5. september 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 ååå,, har sett henne før.. husker selfølgelig ikke navnet bah.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det der ligna på Britney Spears.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det der ligna på Britney Spears.. Trenger du briller? O_o Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Ledetråder: Hun har spilt i filmer sammen med skuespillerinner som: Jennifer Tilly Jaime Pressly Denise Richards Hun er født i 1978. Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Katherine M. Heigl? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Katherine Heigl ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Gozarpz var først ute og det er selvfølgelig korrekt. Nytt bilde ventes Gozarpz Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Okey... Her`s the babe! Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Erica Durance!Det er jeg sikker på! Min tur: Edit: Ops feil bilde Endret 5. september 2005 av pogcj Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Riktig Baron!Din tur... Sorry Gozarpz men jeg har litt for treg pc i dag... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 24 timer har gått Hvem er dette? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) jeg føler at det bure være litt større bilder , så man faktisk kan se folkene ordentlig i OD sin størrelse Endret 7. september 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Det er ikke Tara Reid. Superkjent fotomodell Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Tror vi trenger et hint før tråden havner på side 2 Endret 7. september 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Ledetråder: Opprinnelig fra Polen, oppvokst i Chicago, bor i California Er modell, men spilt i filmer og tv serier som: The Man Show, ER, Just Shoot Meog mer berømte filmer som Legally Blonde and Planet of the Apes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå