Northland Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg lasta ned di nyeste oppdateringen til windows i går. Nå i dag fungerte ikke Norman sin brannmur. Jeg regner med at windows sin brannmur har overtatt for Norman sin, men hvordan i allverden kan jeg få byttet tilbake igjen? Det er Norman sin jeg vil bruke. Og nå ser d ut som den ikke fungerer i d hele tatt, siden det kommer feilmelding når jeg prøver og starte den opp. mangel filer. Har prøvd og instalere norman på ny men hjalp ikke d heller. Noen som har peiling? Setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Avinnstallér brannmuren og legg den inn på nytt. Eventuellt legg inn Sygate Personal Firewall(gratis) i ei overgangsperiode eller permanent. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Da jeg la inn sp2 til winXp måtte jeg forteller windows sin branmur at jeg hadde min egen . Altså disable den som var i windows sp2. Likså måtte jeg fortele windows at jeg har egen antivirus løsning. Hvis du går inn i sikerhetsenter så burde finne noen valg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå