potetgull Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg har kjøpt nytt linksys kort å vi har byttet til linksys ruter. Internett funker, men til tider faller det ut å inn i hele tia? Noen som har samme problem eller kan hjelpe meg fikse dette? Er så utrolig gøy når man sitter på msn Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg hadde samme problem for et år siden. Jeg mistet hele tiden forbindelse i et par sekunder/minutter. utrolig kjipt vist du spiller online. jeg sendte klagebrev til router folka og de ba meg oppdatere drivere, og etter det funka det fett. har ikke hatt noe problemer etter det. Sier ikke at det er så enkelt for deg, men du kan jo prøve. Lenke til kommentar
potetgull Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Virka som det hjalp litt en stund, men nå er det tilbake igjen.. På den andre pc'n i huset var det samme feilen, men nå er det kabel istede for trådløs å den faller aldri ut.. Noen som vet no om detta? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Windows zero config som skaper krøll? Disables og stoppes via kontrollpanelet, administrative verktøy, tjenester. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Windows zero config som skaper krøll?Disables og stoppes via kontrollpanelet, administrative verktøy, tjenester. Hva gjør denne tjenesten til vanlig, og hva skjer vist jeg stopper den ? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Den overtar oppgavene som softwaren til nettverkskortet ditt gjør. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvis du disabler og stopper den så slipper du trådløse korte brudd med jevne mellomrom. Hos meg fx. så fikk jeg ping på >1000 med ca 1 minutts intervaller ved bruk av trådløskort. Prøv ping ' vg.no -t ' med og uten 'wzc'. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hvor finner jeg dette i win2k ? Fant den ikke på tjenester. Endret 12. oktober 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Windows zero config som skaper krøll?Disables og stoppes via kontrollpanelet, administrative verktøy, tjenester. Det var et godt råd... Slapp opphold av nettforbindelsen ja... Stabilt nedetid ble det av det der... Lenke til kommentar
potetgull Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Windows zero config som skaper krøll?Disables og stoppes via kontrollpanelet, administrative verktøy, tjenester. 4995640[/snapback] Tusen takk! Hakke falt ut siden 1min før jeg gjorde det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå