wannabe nerd Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Har vært syk i dag, så jeg kjedet meg. Plutselig la jeg merke til at det var lagret 151 GB på C: Da tenkte jeg at her må det være noe feil, for jeg hadde ikke SÅ mye data. Jeg åpnet C: og sjekket alle mappene i den, og et par tekstfiler. Der var den samlede størrelsen 110 GB (jeg har satt på "vis sjulte mapper") dermed er det 40 GB jeg ikke vet hvor er. Noen som vet hva dette er, og/eller vet hvor disse filene kan ligge? EDIT: blings + Har en mistanke om at det er noe tull med windows. Endret 7. september 2005 av wannabe nerd Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har vært syk i dag, så jeg kjedet meg. Plutselig la jeg merke til at det var lagret 151 GB på C: Da tenkte jeg at her må det være noe feil, for jeg hadde ikke SÅ mye data. Jeg åpnet C: og sjekket alle mappene i den, og et par tekstfiler. Der var den samlede størrelsen 110 GB (jeg har satt på "vis sjulte mapper") dermed er det 40 GB jeg ikke vet hvor er. Noen som vet hva dette er, og/eller vet hvor disse filene kan ligge? EDIT: blings + Har en mistanke om at det er noe tull med windows. Du kan slette temp filene manuelt. C:\Documents and Settings\DittNavnHer\Local Settings\Temp C:\WINDOWS\Temp Ikke slett selve mappene, bare inholdet. Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Tempmappa er på 24 KB:p Lenke til kommentar
pepp Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kjør diskopprydding,flere allternativer og fjern alle gjennopprettingspunktene. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Norton eller Symantec? H. klikk på søppelkasse og "empty protected files". Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tempmappa er på 24 KB:p C:\Documents and Settings\DittNavnHer\Local Settings\Temp Den da? Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Jeg har F-secure.. jeg fikk bort 4 "ukjente" GB ved å fjerne gjennopreningspunktene... legger ved et bilde for å bedre illustrere hva det er. EDIT: TheRekster: sjekka den også, var på 400KB Endret 6. september 2005 av wannabe nerd Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Ingen som vet noe? Litt kjipt å ha 40 GB mindre på disken som ikke kan være i noen filer jeg kjenner til... Jeg tror bildet i forrige post tydelig viser hva jeg mener..... EDIT: Eventuelt noen andre forum jeg kan spørre i? Endret 7. september 2005 av wannabe nerd Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 ta å kontroller harddisken for feil, har skjedd med meg ett par ganger, har alltid blitt ordnet etter det Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Har kjørt disktest, både med og uten å teste feil på selve disken, men det er samme greia.... Svarer litt sent nå pga. syk hodepine om dagen.... absolutt ingen som vet noe? GB begynner å hope seg opp etter hvert, og 40 er jo rimelig mye:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå