ZerBox Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Noen som vet hvordan? Jeg bruker Netopia router. Jeg vet hvordan jeg opner en og en port, men jeg lurer bare på hvordan man opner alle. Inne på på Telnet står jo firewallen NGT, men det står to andre også. De som står er: NGT NetBIOS Filter Masic Firewall Må jeg gjøre det samme med de? Vil det gå ann å sende filer over msn, bruke mikrofon over msn, spille over nettet og slike ting da? [ Denne Melding var redigert av: ZerBox på 2002-08-12 00:30 ] Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Du må skru av firewallen i routeren, hvordan dette gjøres husker jeg ikke. Deretter må du åpne portene i NAT'en for seg selv, her er det mulig du kan åpne alle på en gang. MSN mikrofonen skal funke da (med patch fra M$), det skal også spill. Sende filer kan kun gjøres med trillian og et program som heter terapod file transfer. Selv anbefaler jeg trillian Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hvis du finner ut hvordan du disabler firewallen, må du si ifra, skal hjelpe pappa med å innstallere det Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 00:36, Xvani skrev:Sende filer kan kun gjøres med trillian og et program som heter terapod file transfer. Selv anbefaler jeg trillian Hvilke IM servicer i trillian kan du sende filer med? Må begge ha trillian? Lenke til kommentar
NuB Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Bruker bare aim, og der går det bra. Det bør vel også gå med yahoo og icq. Motparten trenger en klient for den gjeldende messenger-tjenesten, enten det er den offisielle eller trillian. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Sjekk denne linken, kanskje den hjelper deg..... http://www.usit.uio.no/it/oppringt/vpn/net...m-oppsett2.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå