stoffix Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 jeg fant en artikkel på en annen side om assembly 05, noe som betyr at det er ferdig, det jeg da lurer på, er om dere har hatt noen reportere der som kan skrive en artikkel, selv om det er i ettertid? har gledet meg til artikkel om assembly 05 etter at jeg leste den dere hadde i fjor. Mvh. Kristoffer Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Assembly 05 er over for en god stund siden, ja. Beklageligvis var ikke en eller flere representanter fra HW.no til stede, så det ble dessverre ikke noen artikkel eller artikkelserie. Kanskje det er en idé å ha en artikkelserie fra Assembly til neste år? Skal ta det opp med Håvard, redaktør for HW.no. Forøvrig kan jeg nevne at vi kommer til å dekke The Gathering 06, faktisk av undertegnede. Endret 7. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 flott, alltid artig å lese om sånt. hadde egentlig tenkt å dra på TG nå (er det ikke 06?) men jeg er i england da, så det blir desverre ikke noe av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå