Gå til innhold

Tråden for dei som hater WoW

Anbefalte innlegg

etter som eg hører, både her og der at folk er drit lei av at folk snakker om WOW, hele tiden, går forresten i klasse med 10 personer, der 7 e wow frelst 24/7, de e så JÆVLA irriterende, for dei snakker aldri om andre ting enn WOW, er det flere som deler samme synspunkt som meg? og hvorfor missliker du spillet?

har spilt det selv i 25 minutt elns. og de var mer enn nok for meg.

kort sagt, de spillet :thumbdown:

folk som liker wow, kan ikje dere bare lå være å poste? please.

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
wow er laget av satan sjøl

det ødelegger livet til folk

jeg vet masse folk som skulker skolen for å spille wow

Hehe det er ikke bra. Det viser bare at man ikke er voksen nok til å Beherske seg selv. :thumbup:

Greit at man liker wow, men skulke skolen har det godt litt for langt.

De som skulker skolen er vel 12.13.14 åringer.

Lenke til kommentar
wow er laget av satan sjøl

det ødelegger livet til folk

jeg vet masse folk som skulker skolen for å spille wow

Hehe det er ikke bra. Det viser bare at man ikke er voksen nok til å Beherske seg selv. :thumbup:

Greit at man liker wow, men skulke skolen har det godt litt for langt.

De som skulker skolen er vel 12.13.14 åringer.

nix jeg jeg vet en fyr som ikke giddet å søke seg inn på vgs pga wow

uansett så hadde han 2 i snittt :p

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg ikke liker World of Warcraft er enkelt og greit fordi venner ikke er venner lengre . De sitter og gamer hele tiden. Har ikke tid til annet.

Edit: Når jeg tenker meg om sier jo det egentlig litt om folkene som spiller spillet, og mer om hvor geniale Blizzard har vært som har laget et slikt spill.

Endret av Ongabonga
Lenke til kommentar

Pointet med tråden er ?

Når du poster den inne på et forum hvor du skal diskutere WoW blir det helt feil å komme med anti-porpaganda mot WoW. Denne tråden ligger på et helt feil sted.

Her prøver du bare å terge på deg alle som spiller WoW ved å komme med slike tråder.

Edit: En såkalt 'trolle-tråd'

Endret av Fnix
Lenke til kommentar

Hmm hater WoW skikkelig jeg også...

Er snart level 59 med shaman min =) of element-settet begynner å ta god form. Og kan ikke vente til mitt første MC-raid om litt over 1 level =)

Herregud jeg hater spillet =) hahahahah

Men han som startet tråden her har faktisk ett lite poeng. Jeg merker selv at man snakker VELDIG mye om dette spillet til kompiser som spiller dette spillet også. Men det er snakk om å kunne beherske seg, slik at man ikke kutter ut "real life". Og det er dumt å drive å skulke skolen for å spille WoW og andre spill. Da trenger man seriøst en reality-check. Når jeg hører om slike tilfeller sammenligner jeg det nesten med klassekompiser (noen år siden) som skulka skolen og kutta ut venner pga narkotika.

Bare noe å tenke på...

Men nå skal jeg se litt tv jeg =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...