Zerpent Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg skal kjøle ned geforce 4 kortet mitt med vannkjøling og såg på prosjektet til OK. Det ble problemer med ramsink'ene på grunn av at den varme lufta ikke ble blåst bort. Jeg har ikke noe lyst å montere vifte på for da er vitsen med vannkjøling borte for meg. Vil ha en maskin med så få vifter som mulig. Kan det være bedre om en bruker ramsinks av den lange typen? Vil Thermaltake passive memory cooling kit virke bedre? Og vil disse ramsinks'a passe på geforce 4? Lenke til kommentar
daho Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg tror ikke det hjelper med de fra thermaltake vis du ikke har vifte, du kan jo kjøpe en stillegående vifte og kjøre den på 5v. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Er det noen her som har erfaringer med vannkjøling på GF4? Må man bruke vifte for å kjøle ned rammen nok? Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Prøver en gang til... Noen som vet? Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hei! Jeg har identisk vannblokk, ramsinks og grafikkort som ble benyttet i prosjektet til overklokking.no, og jeg sitter igjen med litt bedre resultater enn de fikk. Har ikke temp på noe verken core eller minne, men her er resultatene: Før vannkjøing: core: 315 minne: 655 Etter vannkjøling: core: 330 minne: 710(litt artifacts av og til, ren grafikk på 700) Jeg bruker forøvrig ikke noen som helst kabinettvifter bortsett fra den som står på radiatoren, men har som regel kabinettet åpent. mvh. Netfinity Lenke til kommentar
gixer Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 ehh.. du "daho". Er det du som har laget den "modders palace" siden? Designen på siden er litt kjent... Du har vel ikke vært på http://www.ign.com for å få litt inspirasjon vel? Lenke til kommentar
daho Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-13 00:53, gixer skrev:ehh.. du "daho".Er det du som har laget den "modders palace" siden?Designen på siden er litt kjent... Du har vel ikke vært på http://www.ign.com for å få litt inspirasjon vel? Nei, jeg fant den på phpnuke siden. Det var en blå og en grå, men den blåe var mye finere så jeg brukte den. Jeg viste ikke at en annen side hadde samme design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå