AiKi Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hei! Har et ganske rart problem med den trådløse tilkoblingen her. Når jeg drar ut strømkontakten bak på maskinen, når jeg f.eks. bytter HW el., og så skrur på maskinen, klarer den ikke å finne nettet etterpå. Kommer ingenting opp i vinduet om søking etter nettverk. Hjelper ikke å avinstallere kortet og deretter installere. PCI slot-bytte har jeg ikke testet, men det står ikke noen andre kort der (bortsett fra AGP, såklart). Skal få sjekket en annen slot senere. Er sikker på at det er maskinen, for en gammel Pentium 2 klarte å koble til, ikke noe problemer. Kortet er et litt eldre TopCom 11mbps kort. Hovedkortet, hvis noen skulle ønske å vite det, er et EpoX 9nda3+. Ruteren er en Dlink DI-514, men tror som sagt ikke at denne er problemet. Er veldig kjedelig dette, mister internett et par dager, ikke noe særlig når man har skoleoppgaver og slikt. Noen so kan hjelpe? Lenke til kommentar
nasisbest Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 det du trenger å gjøre er bare å dra ut kontakten til modemen i ca 30 min så setter du den inn igjen, å vola så har du internett igjen :-) enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå