Wattengård Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 har det kommet noen spillere som støtter "aacplus"? aac he ps heter det vel egentlig elns. veldig imponert over lydkvaliteten@24kbit på dette formatet. holder til bussen iallefall. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 eneste jeg har hørt om er ipod, kan godt hende andre oxo bruker det. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Men støtter ipod aacPLUS v2? Var der jeg var usikker. Christian... Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 "Støttede lydformater:AAC (16 til 320 kbps), beskyttet AAC (fra iTunes Music Store), MP3 (16 til 320 kbps), MP3 VBR, Audible (format 2, 3 og 4), Apple Lossless, WAV, AIFF" Fra http://www.apple.com/no/ipod/color/specs.html SÅ jeg tror ikke iPod støtter AAC+ Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvorfor heller ikke prøve å finne en spiller som støtter FLAC? Da får du komprimert musikk uten kvalitetstap, så formatet egner seg ypperlig til sikkerhetskopier. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvorfor heller ikke prøve å finne en spiller som støtter FLAC? Da får du komprimert musikk uten kvalitetstap, så formatet egner seg ypperlig til sikkerhetskopier. Har du virkelig lest hva det er han spør om, acc+ og flac har en meget dårlig kompresjon i forhold til de andre lossy formatene. Skulle jeg anbefalt en annen format så måtte det være ogg og det vet jeg det fins allerede spiller som støtter formatet. Har dessverre ikke sett noe til aac+ ei heller har jeg noen filer i det formatet men skal prøve det, nå som winamp har innlagt støtte for formatet Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Joda FLAC er genialt det. Men en FLAC låt tar rundt 40mb mens en aacplus v2 låt tar under 1mb. Og når man da bare skal bruke det på bussen fram og tilbake så holder lydkvaliteten lenge. Jeg skal ikke erstatte cdsamlinga mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå