bokhylle Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Hvor kan jeg kjøpe KMS produkter? Hva koster det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 KMS Paste koster ca. 200kr og kjøpes hos fancy frisører. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Ikke så mye fancy frisører der jeg bor(langt på landet) Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ikke så mye fancy frisører der jeg bor(langt på landet) Dra til byen? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Bruker Define wax. Funker egentlig ganske bra for mitt hår. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Bruker KMS Paste, eneste som funker. Hadde Renati før, men den stinker da helt jævlig Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 bruker faktisk en hår gele fra lidl:P funker faktisk helt greit og enkelt, holder som bare det,litt stor boks men den holder hvertfall i 2 måneder for meg.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 jeg bruker define på "topp håret" og rød dax i nakken. og litt blå dax for at det skal lukte godt Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Bruker swix, hest for tørr snø.. Neida *slutte å være overtrøtt* Bruker Asylum, funker smooth, og lukter digg Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 mener ikke å hijacke tråden, men hvorfor gni inn håret kliss, gele og voks? Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) For å se enda litt bedre ut edit: Hadde langt hår før (skulder lengde), hadde det somregel i hestehale da, men nå har jeg kort, og da foretrekker jeg å ha voks i, rett og slett fordi jeg føler at jeg ser bedre ut da. Værre er det ikke Endret 7. september 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 mener ikke å hijacke tråden, men hvorfor gni inn håret kliss, gele og voks? Fordi alt annet, unntatt noen få tilfeller, er stygt? Fordi man føler seg bedre når man selv synes man ser bra ut på håret? Fordi man slipper at håret henger og slenger, og man slipper og få det i øynene? Derfor. Hvorfor har du langt hår, som er vanskelig å vaske, vanskelig å stelle og ser stygt ut? Lenke til kommentar
mr. maggie Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Dax er max! Problemet er å få det ut av hendene.... Hehe bruker også dax! Eneste måte å få det ut av hendene er å ta litt white spirt på et håndkle og gni av.. funker som bare det Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 jeg bruker define på "topp håret" og rød dax i nakken.og litt blå dax for at det skal lukte godt Hvor lang tid bruker du på badet? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Dax er max! Problemet er å få det ut av hendene.... Hehe bruker også dax! Eneste måte å få det ut av hendene er å ta litt white spirt på et håndkle og gni av.. funker som bare det Varmt vann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 mener ikke å hijacke tråden, men hvorfor gni inn håret kliss, gele og voks? Er mye fetere med en kul frisyre enn å bare ha flatt hår da. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 jeg bruker define på "topp håret" og rød dax i nakken.og litt blå dax for at det skal lukte godt Hvor lang tid bruker du på badet? ca 15-20 min Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvorfor har du langt hår, som er vanskelig å vaske, vanskelig å stelle og ser stygt ut? Det er da vel faen ikke noe vanskelig å stelle langt hår.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå