the_fire Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har en boks med out of bed (l'oreal tror jeg). Så har jeg en boks med H&M voks, ut av den billige sorten. Bruker ingen jeg. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kvite er for kort, grå er for halvlangt. Er omvendt da din surrekopp Hvit er for langt, grått for kort. Nahai? Den kvite gir jo null effekt når håret begynner å få litt lengde. Vel, alle jeg kjenner med langt hår som bruker Renati bruker den hvite og omvendt. Dessuten anbefalte frisøren den til meg når jeg hadde langt hår (har klippa meg nå), men det kommer jo an på hvordan sveis du vil ha. Den hvite gir mer enn god nok effekt så lenge du tar nok. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 bruker caps,fuck wax Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skal vi se... d:fi d:struct, koster litt over 200. Lukter godt og fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Kan ikke si at den hvite Renati lukter så værst heller. Blir aldri lei av å lukte på den. hehe Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Bruker ikke wax eller gele eller noe slikt... står opp med mårra sveisen, og setter capsen på for å sjule det Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dax, den lilla boksen. Men for øyeblikket bruker jeg sjele, Shock Waves that is Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 jeg bruker "rød2 dax! Lenke til kommentar
Nodland Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har for langt hår til at det er noe vits med sånt. Kanskje etter at jeg klipper meg nå snart. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 jeg bruker "rød2 dax! Samme her, men jeg kunne like godt brukt superlim Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 hvit renati er best Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Slutt og diss dax! Lær dere heller og bruke den...ikke det at jeg kan det, men.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Slutt og diss dax! Lær dere heller og bruke den...ikke det at jeg kan det, men.. Right on! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dax er max! Problemet er å få det ut av hendene.... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Fudge Matte. Eneste problemet er at den ligner på Aquafresh tannkrem-dispenserne. Pusset tenna med Fudge'n i 10 sekunder en gang. Bruker samme...minner om tannkrem ja, men funker fett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Bruker ikke wax eller gele eller noe slikt... står opp med mårra sveisen, og setter capsen på for å sjule det Jeg bruker ikke caps engang.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Bruker først sånn define rette lotion elns, etterpå har jeg i define wax Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Bruker ikke wax eller gele eller noe slikt... står opp med mårra sveisen, og setter capsen på for å sjule det Jeg bruker ikke caps engang.. dusje? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 KMS Paste.. eneste som funker på det relativt lange håret mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå