haarod Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er Fudge og Renati voks, eller paste/gele?Hva koster det, og hvor fåes det kjøpt? Tax Renati er voks, fins en versjon for kort hår og en for langt Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 *Springer og ser hva den heter* Jo, den heter så mye som Fructis Style. Den lukter jo så godt! er ikke så ofte jeg bruker wax egentlig, i helgene for det meste Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Samme her, når jeg våkner så hender det håret "er på laget mitt" så da trenger jeg ikke voks Endret 5. september 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er Fudge og Renati voks, eller paste/gele? Voks, funker som bare d. Hva koster det, og hvor fåes det kjøpt? Vilt mye, hos en frisør som regel... koster vel rundt 200 boksen. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ingen. Har ikke mye bruk for det heller. Håret mitt er vel kanskje 7-8mm langt nå. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Er Fudge og Renati voks, eller paste/gele?Hva koster det, og hvor fåes det kjøpt? Tax Renati er voks, fins en versjon for kort hår og en for langt Hvem er for lang og hvem er for kort? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kvite er for kort, grå er for halvlangt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg bruker noe Loreal Out of bed REMIX voks eller noe. Voks er best, mye bedre enn gele. Gele =ifl Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg bruker KMS paste Nemlig. Voks er for jenter og homoer. saklig? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Kvite er for kort, grå er for halvlangt. Da har jeg kjøpt feil Jeg har halvlangt hår. Men det gjør sikkert ikke så mye. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 DAX rød og lilla, jeg har 0 problem med å få det ut? skjønner ikke det. ps: jeg bruker Define shampoo og balsam:P ! Fudge funker også fett! Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Jeg bruker KMS paste Nemlig. Voks er for jenter og homoer. Jeg har alltid trodd paste var for jenter jeg hehe Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har hatt seriøse voksproblemer i det siste. Den ene voksen jeg har har så dårlig hold at håret bare faller ned; den andre gjør håret så stivt at det bare ser helt forjævlig ut. Noen som har tips til en voks som virkelig fungerer på alt slags hår... Hår som til vanlig bare ligger rett ned; slik som jeg har? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kvite er for kort, grå er for halvlangt. Er omvendt da din surrekopp Hvit er for langt, grått for kort. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som har tips til en voks som virkelig fungerer på alt slags hår... Hår som til vanlig bare ligger rett ned; slik som jeg har? Dette finnes ikke -- du må kjøpe en voks som passer til din hårlengde og -type. Det beste er nok å få en god frisør til å anbefale deg en variant, da ender du stort sett opp med gode produkter (men husk å være klar på hvor mye tid du ønsker å bruke og slike detaljer, eller så ender du fort opp feil igjen). Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har noe som jeg ikke husker hva heter, suger max.. Må skaffe noe nytt Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Kvite er for kort, grå er for halvlangt. Er omvendt da din surrekopp Hvit er for langt, grått for kort. Da blir det bra da Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kvite er for kort, grå er for halvlangt. Er omvendt da din surrekopp Hvit er for langt, grått for kort. Nahai? Den kvite gir jo null effekt når håret begynner å få litt lengde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå