bokhylle Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Hei! Jeg lurer på hvilken wax/gele/paste og mer (til å ha i håret) folk bruker. Jeg bruker RENATI. Hva bruker dere? hehe Edit: Jeg har prøvd mange, men har ikke funnet den beste for meg enda. Endret 30. september 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg bruker define...problemet er bare at det er nesten helt umulig å få det ut av håret når man først har putta det i... Må vaske håret jevnlig i flere dager for å få det ut... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 RENATI. Har dax liggende, men den er alt for stress å ta i og ut av håret Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg bruker "Paul Mitchell Lab - elastic shaping paste". Fast og fin, er enkel å få ut av håret også Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg bruker en eller annen Loréal. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Renati? Wtf? Jeg bruker Lôreal, out of bed. Kjøpte 6 bokser til 21,- sist jeg var i Dk, og dette er den beste for meg. Har brukt ganske mye forskjellige, men havnet på denne Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg bruker KMS paste Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Define, har ikke prøvd så mangen andre. Endret 5. september 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Voks? Hårgelè er bedre! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Urban Elements, paste. Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) ØreWAX. Du med de dumme innleggene dine! Bruker sånn Animestylehair tingy. Endret 5. september 2005 av ctv Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Dax. Renati er grusom. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Jeg bruker KMS paste Nemlig. Voks er for jenter og homoer. Edit: legger til en liten , siden folk tydeligvis tok dette alvorlig. Endret 6. september 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg bruker KMS paste Nemlig. Voks er for jenter og homoer. Usaklig, du? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg bruker KMS paste Nemlig. Voks er for jenter og homoer. Bruker KMS Paste jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå