Singh tha king Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 jeg er på utkikk etter en mp3 spiller, med 512mb, den bør se fin ut og bør ikke være stor. Jeg vil helst ikke legge på mer enn 500kr. så jeg lurer på om noen har teste denne? eventuelt har hatt erfaringer med dette merket? Elkjøp.no/mp3 spiller med 512mb Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 noen? Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har gode erfaringer med: Creative MuVO, det er en spiller jeg absolutt vil anbefale! Den som er avbildet, har jeg ikke prøvd. Kjøp en MuVO, fa får du kvalitet for pengene! Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Kjøp heller Creative MuvoTX 512 (trur det er det den heiter) Den skal vere veldig bra, og kostar ikkje meir enn 5-600 kr. Til og med god lyd i dei medfølgande øyreproppene. Vanligvis må ein kjøpe nye til slike billige spelarar fordi dei er så crappy.. EDIT: slått på målstreken... Men det betyr vel at Muvo er bra Endret 7. september 2005 av Fatboy Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg elsker min iPod Shuffle, men uten display så er det inngått noen kompromisser... Trådstarter ikke forklart HVA han trenger av funksjonalitet. Ut i fra hva du sier, pen og liten, så er det vel ingen andre som kan slå Shuffle'en slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ser at creative muvo og zen nano plus er veldig like men finnes det noen ulikheter mellom de to? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 skal skjekk muvo jeg da! tar en titt på shuffel også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå