Gå til innhold

Forslag til ny jobb..

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Hei, er nå på leting etter ny del-tidsjobb :)

Har jobbet 2 år i Software Innovation, og går nå i VK1 på Oslo katedralskole, så siden jeg slutter 15.00 hver dag osv, blir det lang vei til jobb, og siden jeg jobber sammen med en annen som går nå på Ullern, som da er der ca 2 timer før meg hver dag, så er det aldri noe for meg å gjøre.

Vel, ihvertfall lurte jeg på om noen her hadde forslag til hvor jeg kunne skaffet meg jobb? Har sendt mail til Datakjeden og Digital Impuls, selv om det er tvilsomt at de i det hele tatt åpner den :) Kunne tenke meg å jobbe som email-support, lager arbeid osv.. kan jo en del om IT da, så hadde jo vært kult å starte et IT relatert sted..

Men noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er slik jeg ser det en miss mellom alder i profil og hvilket årstrinn du går på, så jeg regner med du har startet før på skolen eller noe slikt?

Uansett, leste for ikke mange dagene siden en stillingsannonse hos datakjeden, og de krever at du har fullført eller går på høyere studier innen data. Helt ærlig må jeg si du har griseflaks om du i en alder av 16 år (iflg. profilen din) har en IT-relatert jobb, så du må nesten være fornøyd med det du har.

Endret av |FSK|
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...