FenrisC0de Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hei, er nå på leting etter ny del-tidsjobb Har jobbet 2 år i Software Innovation, og går nå i VK1 på Oslo katedralskole, så siden jeg slutter 15.00 hver dag osv, blir det lang vei til jobb, og siden jeg jobber sammen med en annen som går nå på Ullern, som da er der ca 2 timer før meg hver dag, så er det aldri noe for meg å gjøre. Vel, ihvertfall lurte jeg på om noen her hadde forslag til hvor jeg kunne skaffet meg jobb? Har sendt mail til Datakjeden og Digital Impuls, selv om det er tvilsomt at de i det hele tatt åpner den Kunne tenke meg å jobbe som email-support, lager arbeid osv.. kan jo en del om IT da, så hadde jo vært kult å starte et IT relatert sted.. Men noen som har forslag? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Vi har en egen kategori for tråder vedr. jobb og utdanning. Flyttes fra "Off topic -> Annet". Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er du 17 år? er vell ikke så mye muligheter for deg innen data-bransjen når du er under 18 og leter etter deltidsjobb, de fleste leter etter folk med erfaring og som leter etter fulltidsjobb... Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Det er slik jeg ser det en miss mellom alder i profil og hvilket årstrinn du går på, så jeg regner med du har startet før på skolen eller noe slikt? Uansett, leste for ikke mange dagene siden en stillingsannonse hos datakjeden, og de krever at du har fullført eller går på høyere studier innen data. Helt ærlig må jeg si du har griseflaks om du i en alder av 16 år (iflg. profilen din) har en IT-relatert jobb, så du må nesten være fornøyd med det du har. Endret 6. september 2005 av |FSK| Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Vel, datakjeden sa at jeg gjerne kunne sende en CV, så da har jeg gjort det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Mehe. Kall meg slem, men nå har jeg sendt søknad til de samme som deg pluss to til. Jeg trenger jobb! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Tror nok en jobb i matbutikk elns ville vært litt mer realistisk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Datakjeden hadde i hvert fall ikke ledige stillinger. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 nei, datakjeden ville ikke ha meg heller *ler* Men matbutikk blir det ikke, isåfall blir det privat praksis som data support.. Edvards data support... hmm, høres bra ut det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå