F*** a duck Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hei Flasha biosen min i g[r . *msi k8/neo.Platinum* brukte et program som het winflash, som jeg har brukt mange ganger f;r uten noe problemer. midt i bios programeringa , skjer det en feil, jeg m[ restarte , da faar jeg besked om bios is corupted , boot block needed , noe i den duren , den spurte etter a: floopy , s[ er vel "redda". Har s;kt mye p[ nettet utten hell, H[per noen kan hjelpe. Mvh. f*** a duck Lenke til kommentar
Zink Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) BiosMan edit: JonnyGuru Endret 5. september 2005 av Zink Lenke til kommentar
F*** a duck Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 takk for det. Lenke til kommentar
F*** a duck Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 takk for det. !F;rste/4/5 gang jeg starta pcen etter bios var corupted , "bios corupted" kommer p[ skjermen og floopy needed. og den bare sto der . men n[ skrur pcen seg av bare par sek etter at jeg har skrudd den p[ enten jeg har i disket eller ikke. sl[r seg av f;r den rekker og lese floopyn.. Hva kan v're feil?? er det slik at jeg m]]] ha pci-skjerkort? el. isa.. H[per noen kan hjelpe. mangler ' ; [ Mvh. F*** a Duck Lenke til kommentar
Zink Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hva kan v're feil?? er det slik at jeg m]]] ha pci-skjerkort? el. isa.. Har ingen erfaring med slike feil dessverre, men AGP er visst for rask og feier forbi "noe vesentlig". Lyser lampa på floppy'n? Tenker på at hvis første melding var riktig da faar jeg besked om bios is corupted , boot block needed Boot Block er reservert 4kB på Bios, og hvis den mangler er gjenoppretting umulig (disabled boot block). Anbefaler å ta kontakt med support hos Komplett.no, tror de brenner ny Bios til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå