Arne_F Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) En slik sykkel har jeg. EDIT: Honda MBX 125F. Importert fra Sveits. 3 stk. av dem i Norge. Endret 6. september 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) eller bare googleettersom du får den som quad cab... Bah, likte min bedre Men er det en STR10 med 500gamp? Edit: Kan da umulig være god plass for de som sitter i bak i den der..? Endret 6. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Men er det en STR10 med 500gamp? Ja. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Her er min sykkel.Synd jeg ikke kan kjøre den lovelig på veien. hvorfor kan du ikke det? bare se på han tullingen (bilist) her som skulle banke opp trafikkpolitisjefen fordi han syklet i veien... famous link.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Her er min sykkel.Synd jeg ikke kan kjøre den lovelig på veien. hvorfor kan du ikke det? bare se på han tullingen (bilist) her som skulle banke opp trafikkpolitisjefen fordi han syklet i veien... famous link.... På veien, der hvor bilene kjører. Når jeg får meg bil. kommer til og kjøre på idiotene som lager trafikkkork Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 ikke bare se på bilde da din stut... hvis du leser, så finner du ut av at polti-fyren sykklet i veien, der hvor bilene kjører... Bilisten som truet Oddmund Jensen på juling fordi han syklet i veibanen, ble lang i maska da han skjønte hvem han skjelte ut. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) ikke bare se på bilde da din stut... hvis du leser, så finner du ut av at polti-fyren sykklet i veien, der hvor bilene kjører... Bilisten som truet Oddmund Jensen på juling fordi han syklet i veibanen, ble lang i maska da han skjønte hvem han skjelte ut. Stut kan du værra sjæl. Jeg hater sånne folk like mye uansett Alså de treige folka. Ikke de som holder fartgrensa. Endret 6. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Største bilen i R-serien til Scania hadde vært artig. Bare trekkeren, ikke tralla. Eller... kunne jo innreda love nest i en tralle på den da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Største bilen i R-serien til Scania hadde vært artig. Bare trekkeren, ikke tralla. Eller... kunne jo innreda love nest i en tralle på den da Kikket litt på den. Options: Scania Opticruise, Scania Retarder Også kjent som kufanger? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kunne ikke verdt så mye annet en min kjære merce, 27 år gammel gått nesten 500 masse rust. Det er bilen sin det Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 eller bare googleettersom du får den som quad cab... Bah, likte min bedre Men er det en STR10 med 500gamp? Edit: Kan da umulig være god plass for de som sitter i bak i den der..? er ikke så mange andre Ram med det panseret den fronten og den vinga er det nå da det? men mener dud et er dårlig plass der bak? javel .. husk at det er den største RAM en man får .. og amerikanere er feite skal du ha mer plass så må du opp i en annen klasse pickup Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 akkurat nå drømmer jeg om en VW Bora ca 2000 mod... for en uke siden var opel calibra drømmen, og før det var det kanskje golf... umulig å holde greie på alle drømmene... men hvis jeg får jobbet nok nå, så kan det hende jeg har en bora tidligst i januar/februar neste år... jeg skal ikke ha noe lån for å kjøpe bil i hvertfall!! jeg har ingen penger nå å bruke... tror dere jeg greier det? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skal helt klart ha en Volvo 240 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skal se om jeg finner meg en Lada. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skal se om jeg finner meg en Lada. litt ot: vi hadde en lada en gang... jeg pleide å sitte på taket på den å leke med småstein... (høres jeg fattig ut eller, lada og småstein) også funka ikke låsene på dørene, så engang satt jeg meg inn i den, og dette var på vinteren... så neste morra skulle min mor på jobb, også måtte hun måke hele oppkjørslen... men da hun skulle starte ladaen, ville den ikke gå! Hvorfor: jeg hadde satt på vindusviskerene dagen før, og ikke slått de av... gjett om det ble varmt den vinteren... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skal se om jeg finner meg en Lada. litt ot: vi hadde en lada en gang... jeg pleide å sitte på taket på den å leke med småstein... (høres jeg fattig ut eller, lada og småstein) også funka ikke låsene på dørene, så engang satt jeg meg inn i den, og dette var på vinteren... så neste morra skulle min mor på jobb, også måtte hun måke hele oppkjørslen... men da hun skulle starte ladaen, ville den ikke gå! Hvorfor: jeg hadde satt på vindusviskerene dagen før, og ikke slått de av... gjett om det ble varmt den vinteren... Pfff, Sette inn veltebur. Også inn med dumpventiler. Husmaling:svart. Nye dekk. Jordebil/ned til butikken bil! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) vrooom vrooom edit: nytt bilde Endret 6. september 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er et eller annet med den bilen her som gir meg gåsehud. Jeg skal kjøpe meg en slik en om et par år. Aston Martin Vanquish Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 BIlen jeg har vært forelska i noen år nå: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg