Joachim_F Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Valve har fortalt at alt ligger til rette for at Day of Defeat: Source skal lanseres denne måneden. Les mer Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det er bra, håper bare Half Life 2 : Lost Coast kommer ut før :/ De har sagt noen uker i nesten en måned allerede. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 yay, gleder meg, DoD er det eneste online spillet jeg aldrig har blitt lei av etter noen dager. husker tilbake da, det ikke var mer en 500-1000 spillere total i dod verden, og jeg kan si uten å lyve at jeg var blandt de beste. men så kom v.2 og dod begynnte å få de samme cheaterne og dustene som alle andre online fps spill sliter med... dette kommer jeg nok til å kjøpe/laste ned via steam, er egentlig den eneste grunnen til at jeg kjøpte HL2 Lenke til kommentar
Agres Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som har en aning på hvor mye man må betale for spillet? Antydning? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 vet ikke, jeg får ikke kjøpe det en gang, siden man bare kan kjøpe den i pakke løsning(gold eller silver) og siden jeg allerede har kjøpt HL2 kan jeg ikke kjøpe pakkene fordi: Thank you!You have already purchased Half-Life 2 on Steam. At present, only one HL2 offer may be purchased per Steam account Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 leste et sted at det skal selges separat også...så du skal nok få tak i det.... gleder meg sinnsykt mye til det kommer ut...høsten er nok redda tenker jeg Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 DoD > bf2 :!: Tviler på det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 DoD er det eneste WW2 spillet jeg liker skikelig, ingen andre MOH, COD, BF42 osv har noe å stille opp med Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Day of Defeat er et av de beste moddene jeg har vært borti, for meg er det den beste moden til Half Life ved siden av NS, TS og CS. Ser frem til det gamle gameplayet med source grafikk og fysikk! Det må bli så konge å kaste granater i folkemengder og se dem flagre i hver sin vei. *Gnir seg i hendene* Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 gleder meg mest til å se hvor detalgjerte våpen modelene er og om de får til lags skiklige lyder, som alle vet hadde HL1 noen restreksioner på lyd, så hvis noen var mer en 100 meter unna deg hørte du ikke skuddene.. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg betalte vel 108,- kr for DoD:Source, og vi får se senere ikveld om det er verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg