Hmetal Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 hmm.. men jeg ville blitt super fornøyd uansett. vet at vs3 ikke er den top class buisiness mobil, men for meg så er den bra nok. den er bra og billig Lenke til kommentar
Hmetal Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 til banbang, jeg har tenkt å kjøpe mobilen fra plemix.com, og lurte på hvile shipping jeg bør ta. fedex priority/UPS (europe) with insurance eller fedex priority/UPS (europe) UTEN insurance. som er litt billigere... hvilken lønner d seg å ta? og hvilken av dem tok du Bangbang? Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Husker ikke helt, tror jeg valgte den med forsikring. Lenke til kommentar
Hmetal Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) igår bestilte jeg mobilen.... men jeg hadde ikke no paypal account, så jeg valgte å betale uten... og idag morgen fikk jeg email fra plemix at: Plemix ([email protected]) has issued you a full or partial refund for your payment. Message From Seller: refund for unconfirmed shipping address ---------------------------------------------------------------- Original Payment Details ---------------------------------------------------------------- Date Payment Sent: Sep. 17, 2005 Amount: $306.00 USD Sincerely, PayPal Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link located in the top right corner of any PayPal page. hva bør jeg gjøre? åssen betalte du bangbang? er veldig usikker på hva jeg skal gjøre hvis det er noen som hgar peil på paypal og dette... værså snill og hjelp meg.. Endret 18. september 2005 av Hmetal Lenke til kommentar
tmlunde Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Såvidt jeg forstår er eneste mulighet til å betale gjennom paypal. Du må altså opprette en paypal-konto for å kunne bestille fra plemix.com. Lenke til kommentar
Hmetal Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 hmm.... er d gratis å oprette kontoen? jeg fikk at jeg hadde betalt den igår da... som dette: you have completed your transaction. your purchase from plemix is complete. it will appear on you credit card statement as PAYPAL *PLEMIX ... og til morgen fikk jeg det som jeh skrev på forrige innlegget... er redd for at jeg nå oppretter kontoen, og betaler igjen. at jeg betaler dobbelt :S Lenke til kommentar
NERV Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Så at den utenlandske butikken hadde fått in MX6 modellen også, hva er forskjellen på den og VS3/2? Når kommer de andre modellene med 2mb kamera? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 ser plemix.com har VS7 til salgs nå... Synes vi kunne fått testet den i Norge også jeg, virker lovende! Lenke til kommentar
NERV Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 ser plemix.com har VS7 til salgs nå...Synes vi kunne fått testet den i Norge også jeg, virker lovende! Den har fått skikkelig med juling i pressen da. Dårlig dekning, ikke noen ekstra minnekort slot, en dårlig blue toot løsning ... Er Panasonic fan men dette ser ut til å være et dårlig kjøp Lenke til kommentar
Hmetal Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) ser plemix.com har VS7 til salgs nå...Synes vi kunne fått testet den i Norge også jeg, virker lovende! Den har fått skikkelig med juling i pressen da. Dårlig dekning, ikke noen ekstra minnekort slot, en dårlig blue toot løsning ... Er Panasonic fan men dette ser ut til å være et dårlig kjøp det er sant det ikke er minne slot, og det er surt. men at det er dårlig dekning, kan det være pga pressen i USA? i følge en som kjøpte panasonic vs2 som er veldig lik vs3 og vs7, den funker absolutt bra her i norge. mens dårlig i usa. den personen som kjøpte sa at grunnen til dårlig dekning borte i eks usa er pga at den er triband, og ikke quadband. jeg selv vet lite om dekningssted osv. men tror ikke det er noe problem med vs7 her i norge... jeg får snart panasonic vs3, så da skriver jeg gjerne her om åssen den går. takk. Endret 11. oktober 2005 av Hmetal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå