sir-alex Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Vs3 i Sverige! Ser ut som den er i salg i sverige nå...er vell ikke lenge til den kommer til norge. bra pris og! Bra pris ja, ikke rart det. Låst til Vodafone, og det er ikke mulig å fjerne operatørsperren Endret 11. september 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Kjøpte en vs2 i rosa til kjæresten min. SKjermen er bare helt konge, helt klart den beste qvga skjermen på markedet akkurat nå. Med 16mill farger er fargene veldig sterk og naturlig i tillegg til at skjermen er veldig lyssterk. Mobilen har en knapp man kan trykke for å åpne flippen, når den trykkes på så vippes tlf i en megafart opp. Er du ustødig i hånda, kan du fort miste mobilen på gulvet. Dessuten er den delen som setter skjermdelen sammen med tastaturet litt knirkete som noen allerede har nevnt. Menyen er veldig fin og utrolig rask! Den har ikke norsk meny og T9 siden den blei kjøpt i utlandet, men å skrive sms går som en drøm(såfremt man ikke bruker T9). ÆØ og Å ligger i bokstavene A og O som på vanlige mobiler. Tastaturene er som sagt veldig gode å bruke, men styretastaturet kan være litt vanskelig å trykke for de som har store fingrer. Man kan også skifte themes på menyen akkurat som SE mobilene, og det er 2 themes preinstalled i mobilen. Dessuten er det også muligheter for å bytte ut ikonene på menyen, dette har jeg ikke prøvd enda. Mobilen har en typisk asiatisk design med flipp og måten tastaturene ligger. Man kan bruke mp3 som ringetone så lenge den er max 1mb. 32mb holder til ca. 80 bilder i 1,3mp. Kjæresten min har usbkabel, så det blir ingen problem å tømme minnet om nødvendig. Dessuten har mobilen også infrarød. Med nok belysning kan mobilen ta gode bilder, men mobilen har dessverre ikke lys/blitz, og nattmodusen er nesten ubrukelig. Derfor, hvis du er ute etter en god kameramobil, så styr unna denne. Når det gjelder størrelsen så syns jeg mobilen er perfekt. Mange mener kanskje jo mindre jo bedre, men jeg foretrekker en passe størrelse med stor skjerm. Den er også veldig tynn for å være flipphone. Like tykk som en t610 i lukket tilstand. Prisen på mobilen var 1890nok. Helt upåklagelig pris for en så fin mobil. Hvis du ikke er ute etter en proff tlf, men en tlf med flott design, utrolig god skjerm og fine og raske menyer, så er dette din tlf. Tilslutt vil jeg bare nevne at Panasonic har utviklet en ny kameralinse som er veldig ultratynn i 3 megapixels med autofocus. Disse linsene skal produseres i andre kvartal neste år cirka, så neste års mobiler fra panasonic kan bli veldig interessante. Noen bilder av mobilen: Ps: bildene blei tatt med min SHARP TM200 i autofocus 2mpixel Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Hvor kjøpte du den?? Og hvordan fjernet du operatørsperren?? Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Kjøpte den på plemix. Den var ikke operatørlåst. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Kjøpte den på plemix. Den var ikke operatørlåst. Hvor mye kostet frakt kostnader osv?? Lenke til kommentar
Hmetal Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 jeg er også veldig interessert i å kjøpe vs serien, har tenkt vs3. den koster 248$, og til norske kroner var den ca 1600 kr. vet du om hvor mye d kosta i frakt osv? og åssen prisen din ble til 1890 NOK. for på sida selger de den rosa vs2 for 235$ som er ca 1500 NOK. hvis du også kunne sagt hvor langtid det tok før mobilen ble sendt til deg, kunne det vært fint. veldig lyst å kjøpe der ifra nå Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Inkludert frakt og alt blei den totale summen på 290dollar elns, altså 1870kr. Jeg tror prisen har gått litt mer ned siden jeg kjøpte den. De var veldig raske med å sende mobilen, tok ca. 3 dager elns hvis jeg ikke husker feil, de var veldig raske ihvertfall. Mobilen blei sendt fra hongkong. jeg betalte ikke toll for mobilen, og blir ikke overrasket hvis jeg får en regning på posten fra ups. Men da koster mobilen rundt 2000kr, og det er ingen dårlig pris heller. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Maks 2000 kr er jo aldeles ikke ille det. Telefonen var rett og slett nydelig i rosa. Med en sånn skjerm, greit kamera osv. er det en virkelig fin telefon. Lenke til kommentar
Hmetal Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 jeg sendte e-mail til panasonic nordic Ab for så ikke så lenge siden, fikk svar istad: \/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Heisann, Slik det ser ut nå kommer denne telefonen ikke til å bli solgt i Norge. Dette fordi det ikke er noen tjenesteleverandører eller kjeder i Norge som ønsker å samarbeide om våre nye mobiltelefoner. Mvh, Panasonic Nordic AB \/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ så det ser ut til at det ikke kommer til salgs på norske butikk hyller... veldig synd.... så jeg kommer antageligvis å kjøpe i fra www.plemix.com som bang bang gjorde. veldig dumt den ikke kommer til norge. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Var det norsk språk på den?? Så du kan anbefale den butikken altså?? 100 Seriøs og trygg Lenke til kommentar
HenKje Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 hvordan er det med laderen som er med, passer den i norske støpsler? Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Den har selvfølgelig ikke norsk meny. Når det gjelder lader så fikk jeg med en overgang slik at man kan plugge den inn i vanlig stikkontakt, veldig profesjonelt av plemix å sende med dette da de så at jeg var fra Norge. Lenke til kommentar
Hmetal Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 kan man laste ned t9 på den vs serien? siden den importerte versjonen ikke har t9. jeg er nå veldig sikker på at jeg skal bestille panasonic vs3 fra plemix. det står den koster 248$, vet du hva den totale kostnaden blir da? med frakt osv. unnskyld jeg spør nå sånt, men har så lyst å skaffe meg sånnt fort, og vil ha tips fra de som har kjøpt fra den hjemmesiden. noe annet jeg lurte på om er hva er forskjellen mellom vs2 og vs3? er d bare at vs3 kan bytte dekslet? eller er d noe annet forskjell som batteri levetid osv? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 noe annet jeg lurte på om er hva er forskjellen mellom vs2 og vs3? er d bare at vs3 kan bytte dekslet? eller er d noe annet forskjell som batteri levetid osv? http://gsmarena.com/compare.php3?idPhone2=1059&idPhone1=1236 Som du ser her, har Vs2 Bedre Batteritid enn Vs3 Lenke til kommentar
Hmetal Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 jeg synes det er rart at vs 2 har bedre batteritid enn vs3... for begge har samme funksjon , bare at ene kan bytte deksel og andr ekan ikke... begge bruker Standard battery, Li-Ion 830 mAh. og da må det jo være like bra batteri levetid? jeg håper at vs3 har like lange batteri levetid som, vs2.... for vs3 skal jeg kjøpe... og liker den utbyttebar dekslet..... takk.. Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Eneste forskjell på vs2 og vs3 er nok designet ja. Ikke alle info som står på gsmarena er riktige, og batterilevetid er alltid tvilsomt. Hvis du vil vite totale summen er det bare å bestille uten å bekrefte, så får du fram en totalsum før du betaler. Når det gjelder T9, så har mobilen selvfølgelig støtte for dette, bare ikke norsk T9. Om det går an å implementere dette senere vet jeg ikke. Hvis du klarer å skrive sms uten hjelp av T9 så blir du nok fornøyd uansett. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 La merke til noe her: 1.3 MP, 1152x864 pixels 1152x864 pixels er kun 1 Megapixel Lenke til kommentar
Hmetal Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 er det faktisk noen som har kjøpt vs3 evt har d? ville gjerne høre i fra om det var noen som hadde den Lenke til kommentar
HenKje Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvordan er det med moms og tollavgifter? kommer det et tillegg på 25% pga moms + noen tollavgifter på mobilen? Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Sånn blir den vel!? Det svenske bladet/nettstedet mobil har testet den, de var vel ikke mer enn middels fornøyd... Endret 16. september 2005 av SuperEmil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå