V36a Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Heisann, etter jeg fant ut at EverQuest II ikke fins i noen av butikkene i mitt nærområde, tenkte jeg å prøve denne butikken. I den anledning lurer jeg på hvor raske de er til å sende spillene, og om det går an med postoppkrav. http://www.spelbutiken.com/norge/php-bin/main.php Setter pris på alle svar Endret 5. september 2005 av V36a Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Spillene blir sendt samme dag eller dagen etter. Kommer rett i postkassen din med faktura som betales til norsk konto. Lønner seg å bestille rundt til kr200-250 for da slipper du at pakken må igjennom tollen og du må betale moms. Den runden kan ta opptil 10 dager ekstra. Mulig det går hvis du bare bestiller et spill også. Ellers har jeg kun positive erfaringer med denne nettbutikken. Mvh Darkwing Lenke til kommentar
V36a Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Les på sida da vel. Sider er fulle av propaganda, hvis du tror alt du leser bør du tro om igjen. Men uansett, takk for innlegget ditt Darkwing Nå fant jeg en annen butikk istedet, PlayX.no. Virker som de sender spillene fortere, pluss at det var litt billigere. Men skal ha denne butikken i bakhodet til neste gang Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 ) Bra at EQ2 får flere spillere, vi gleder oss til expansionpack som kommer snart! Lenke til kommentar
V36a Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) )Bra at EQ2 får flere spillere, vi gleder oss til expansionpack som kommer snart! Flott Det var godt å høre. Jeg har blitt hektet på Trial-versjonen nå. Er sannsynligvis den som har vært der lengst noensinne lvl 6 med 220% overflow exp og artisan lvl 9 med 220% overflow Edit: beklager for OT Endret 5. september 2005 av V36a Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Playx bør du holde deg unna, har vært mye negativt om dem på forumet. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Playx bør du holde deg unna, har vært mye negativt om dem på forumet. Tok det på den sikre siden og valgte faktura istedet for betaling over nett, får satse på at de leverer i tide. Men takk for tipset. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Visst du ser på Zailor De har det tillogmed på tilbud Lenke til kommentar
V36a Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Visst du ser på Zailor De har det tillogmed på tilbud Ja det er jo standard Sjekket over Kelkoo.no for prissammenligning, fant kun et par butikker. Men shit happens. Har bestilt for over en time siden. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Leste litt rundt om PlayX, og fant fort ut at dette er ikke noe å satse på. Jeg sendte en mail med ønske om å avbestille, og dette skal vel ikke være noe problem? Den er fortsatt under behandling, altså ikke sendt. Håper på raskt svar Edit: Beklager bumpen. Endret 5. september 2005 av V36a Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har bestilt flere spill og filmer fra playx, aldri hatt noe knussel med de her i gården... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå