Scotty Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hei! Skal arrangere et "mini-lan" hos en kamerat i et party-telt i helgen.(det er ca 10-15stk) Hva er det jeg kan gjøre for å "piffe" det opp litt? De fleste har cs:s, så tenkte å ha en cs-compo. og at alle legger ca. 150kr i potten. Flere ting vi kan gjøre? dine erfaringer? takker for alle svar/forslag! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gjør noe annet enn å bare spille. Finn på noe litt annerledes. Det har vært utrolig mange tråder som denne, søk og du vil finne. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) 6 Carler til hver. ^^ piff blir det hvertfall. Ellers så er det en fin tommel regel jeg bruker: tenk, les og evt. post. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=446159 Endret 6. september 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Har et triks i ermene som jeg skal utføre med en kamerat!: Han jeg skal gjøre det mot er en av de som kan mindre om pcer. Så jeg skal få en annen kamerat til å ta han med til rema(ca 10min unna). i mellom tiden så skal vi fjerne hardisken og putte inn en annen harddisk som er "blank". Så er det en annen kamerat som har DOS(os) . Og da installerer vi det! Når han skrur på pcen så kommer han ikke til å skjønne en dritt! Er første gangen han skal på lan, så han vet ikke alt faenskapen som skjer på lan! MUHAHAH Endret 6. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå