TomasK Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Vurderer et kamera nr.2 og har funnet en Fuji S1 Pro til en billig penge. Noen som har erfaring med dette kameraet? Bruker Nikon objektiver.. Ser for meg ganske så greit ut, har høy oppløsning på skjermen også (200k pixel). Skal ha det som et feriekamera jeg ikke trenger å være superforsiktig med (skal på biltur i USA blandt annet). Alternativt et Canon kamera, siden jeg har objektiver her, men det begrenser seg til D30 og D60 - hvor sistnevnte er fortsatt forholdsvis dyrt og første kun har 3MP.. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Skolefotografen bruke et S2 til bildene han tok av oss. Jeg med mitt Nikon D70 skulle fått til et teknisk bedre bilde enn dette! Nå har jeg kommet fram til at han sikkert han voldtatt bildet med en eller annen komprimering eller noe lignende, men bare nevner dette. Jeg er fullstendig klar over at det ikke er snakk om samme kamerahus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå