Welve88 Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 jaja.. Her sitter jeg Edit: Laster det opp isteden pga for stort til IMG-tag Å jeg sitter på venstre siden hehe Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 *Sette meg langt unna scenen*Blir nok så jeg også kommer, har fått med meg noen venner nå. Langt unna scenen? Det er jo der alt skjer jo! ditto Hva har man føtter til? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Skal kanskje dit jeg også, hvis jeg ikke skal bort på besøk til slekt Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Tviler jeg kommer, drar på united i stedet. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Hvorfor skal du på united?? Noen andre som skal dit da? Joi? Nilsen`? JB? Endret 24. september 2005 av snaxxor Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Fordi Joi og jb ikke orker å dra på Xplore. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Er det mange som har reservert plasser da? Om foreldra gidder å betale, kommer jeg. Betaler ikke selv for å sitte på rompa HELE høstferien og trykke på taster. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 [iC' date=24/09/2005 : 14:05] Er det mange som har reservert plasser da? Om foreldra gidder å betale, kommer jeg. Betaler ikke selv for å sitte på rompa HELE høstferien og trykke på taster. Det var ikke så alt for mange som har reservert plass enda ser jeg. Har du noen å dra med foresten? Hvis ikke kan du jo sitte sånn cirka der jeg sitter Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 *Sette meg langt unna scenen*Blir nok så jeg også kommer, har fått med meg noen venner nå. Langt unna scenen? Det er jo der alt skjer jo! ditto Hva har man føtter til? Til å dytte deg bortover på stolen med Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 [iC,24/09/2005 : 14:05] Er det mange som har reservert plasser da? Om foreldra gidder å betale, kommer jeg. Betaler ikke selv for å sitte på rompa HELE høstferien og trykke på taster. Det var ikke så alt for mange som har reservert plass enda ser jeg. Har du noen å dra med foresten? Hvis ikke kan du jo sitte sånn cirka der jeg sitter Har en del kompiser som drar ja. Får se om jeg blir å sitte sammen med dem. Vi skal prøve å få stemt frem en UT04 compo. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Jeg skal dit. Blir mitt første store dataparty. Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Var der i fjor, men tro nok ikke at jeg gidder i år.. Lenke til kommentar
Welve88 Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Var der i fjor, men tro nok ikke at jeg gidder i år.. Hvorfor ikke? Jeg var der i fjor, men gidder fordi! Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Slappe sovesaler :/ AAAAALT for mye bråk der Endret 27. september 2005 av Z4rgo Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 AAAAALT for mye bråk der Ja, hvis det er det du synes bør du holde deg hjemme ja :!: Det er ikke noe dataparty uten litt "bråk", og i år blir det mere liv ^^ Planene er å ha lerrett rett bak skjermen min med prosjektor. (BeFs's prosjektor) Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Snakker om bråk i sovesalene da i sallen skal d være bråk Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Snakker om bråk i sovesalene da i sallen skal d være bråk åja.. Bare å spør meg det, så skal jeg få deg innlagt på sykehuset like ved for natten Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Ser ikke ut som det er fullt riktig enda. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Ser ikke ut som det er fullt riktig enda. Nei, det er litt rart det der.. Men håper, og tenker det blir nok folk Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Er trist dette, og litt rart faktisk. Folk syter og klager over at det er for lite LAN, men plutselig når det endelig dukker opp noe kommer det ikke nok folk og det blir ikke noe av pga for lite billettsalg. Hvert fall dette som gjør at det ikke er LAN på "små steder". Dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå