bzzlink Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ikke det at det lekker, men tenkte det kanskje er lurt å legge på litt ekstra impregnering på kalesjen på bilen, nå før det værste høstregnet setter inn. Kan jeg bare stikke på nærmeste sportbutikk og kjøpe noe telt impregnering, eller er det noen som har noen tips ? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Båtrekvisita-butikker og mange småplukk-butikker (jernia ol.) har impregnering, både av den typen du maler på med kost, og spruteflaske. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Jeg kjøpte en sprayboks med impregnering på en sportsbutikk, husker selvsagt ikke merket nå, men det fungerte veldig bra. Nå skal det nevnes at kalesjen det var snakk om var på en Suzuki sj413, og i en sånn tilstand at det var vanskelig å se om det ble skjolder etc. Men tett ble det. T'Weed Edit: Grattis, forresten! Endret 5. september 2005 av Tumbleweed Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Hehe takker. Prøver vel på en sportsjappe da, de hadde noe bokser til rundt hundrelappen så jeg Lenke til kommentar
fredster Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg var innom Europris tidligere i sommer, og kom over noe spray som var på kampanje til 69,- tror jeg det var. De har det til vanlig også, og prisforskjelllen er ikke mer enn rundt 20 kroner omtrent. Fungerer greit så langt...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå