ssswopp Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 det blir snart oppkjøring til 125ccm-lappen på meg nå.. men da lurer jeg på en ting.. hvor er det billigst og ta lappen, bor i tr.heim, så vil kjøre opp i nærheten der.. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tror ikke det er store forskjellene egentlig. Det går vel mest på antall timer, vil jeg tro. Gebyrene for banekjøring, oppkjøring, prøver, leie av utstyr varierer nok svært lite. Men skal du gjøre det i år må du kjappe deg. T'Weed Et tips fra meg, unngå trafikkskolen på Buran (nevner ingen navn). Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Tror ikke det er store forskjellene egentlig. Det går vel mest på antall timer, vil jeg tro. Gebyrene for banekjøring, oppkjøring, prøver, leie av utstyr varierer nok svært lite. Men skal du gjøre det i år må du kjappe deg. T'Weed Et tips fra meg, unngå trafikkskolen på Buran (nevner ingen navn). det blir vell neste år.. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg tok trafikalt grunnkurs på Nidaros trafikkskole veldig hyggelige lærere, greie priser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå