fredriku Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kom over en knallgod del på en Pentium M 760 på www.cisk.no nå, 1750 ink moms og frakt. Er 900 kr mindre enn alle andre ca. Kan umulig stemme. Men jeg ringte og hørte, og selger forsikret meg om at det var riktig cpu. Så den er bestilt til min FS M3438, veldig deilig Sa og ifra til kundekonsulenten at de solgte litt billig, han ble litt paff, men sa prisen stemte. Hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Legg ut melding her når du har den prosessoren i handa til den prisen.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Legg ut melding her når du har den prosessoren i handa til den prisen.. Det skal jeg Fikk ordrenummer o.l. venter bare på å få det pr. mail Lenke til kommentar
tbend Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Konge pris på den ja! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Idag fikk jeg i alle fall ordrebekreftelse, må si den var rotete. Ikke stod det noen pris e.l, så jeg begynner å tvile. Men får håpe den i så fall blir sendt idag, så får vi se. Blir i så fall fryktelig happy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dette må da være ett eksempel på feilprising.. dvs. en tråd som moderator(er) vil stenge.. Søker du på Pentium så finner du bl.a. flere "varelinjer" med 760.. en med den pris (eksl. moms er jeg ganske sikker på) på kr. 1750 som oppgitt av trådstarer, og en pris på kr. 4650. At det er selgere/ansatte i "butikken" som ikke har så mye peiling på sitt eget varelager er ikke usannsynlig. Om det er fint å "utnytte" dette er jeg ikke så sikker på (kanskje derfor slike tråder ofte blir stengt).. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Vel, det er merkelig, men det står vitterlig på sidene deres at prisene er ink moms.. Jeg ringte jo og spurte og, og prisen stemte den. Det som er merkelig er at tilsvarende med 400fsb ligger MYE over i pris, og en Pentium M 770 koster 4300 tror jeg. Noen der har i alle fall ikke gjort leksa si. De burde lagt på 1000 kr om det skulle stemme i så fall. Forøvrig er prisen den samme fortsatt... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 fikk forøvrig ny ordrebekreftelse hvor følgende stod: Tlf/fax 90522863 Lev. måte Ordredato 24-08-05 Rek. nr. Lev. dato 31-08-05 Vår ref. xxxxxxxxxxx Ordre ref. Bet. Bet OPPKRAV RMA nr. Mottager ref. 1750,- Nr. Beskrivelse Enhet Bestilt Levert Resterende VL 1 1 1 2.0 GHz Intel® Pentium® M 760 Hentesats 1 NB! Vi gjør oppmerksom på at frakt kan endres da dette beregnes etter gjeldende satser/ antall kolli/vekt. 1750,-1 2.0 GHz Intel® Pentium® M 760 Så prisen på den stemmer Ringte, og fikk beskjed om at den ble sendt kl 4 idag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hysj FredrikU.. hysj!! Du vil vel ikke at alle skal vite om dette! PS. Lykke til ihvertfall med den nye "Dothan'en" din.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Hysj FredrikU.. hysj!!Du vil vel ikke at alle skal vite om dette! PS. Lykke til ihvertfall med den nye "Dothan'en" din.. Hehe, jeg gir nå blanke i det Syns det er geit å dele slikt.. De står på sitt og sier prisen stemmer, da skal jeg ikke krangle Og jo, takk, jeg skal kose meg med den Hva jeg skal gjøre med 1,6'en jeg har nå, det er det værre med... 1,6 400fsb som ikke vil la seg modde på FS sine pcer tydeligvis.. Endret 6. september 2005 av fredriku Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 fikk forøvrig ny ordrebekreftelse hvor følgende stod: Tlf/fax 90522863 Lev. måte Ordredato 24-08-05 Rek. nr. Lev. dato 31-08-05 Vår ref. xxxxxxxxxxx Ordre ref. Bet. Bet OPPKRAV RMA nr. Mottager ref. 1750,- Nr. Beskrivelse Enhet Bestilt Levert Resterende VL 1 1 1 2.0 GHz Intel® Pentium® M 760 Hentesats 1 NB! Vi gjør oppmerksom på at frakt kan endres da dette beregnes etter gjeldende satser/ antall kolli/vekt. 1750,-1 2.0 GHz Intel® Pentium® M 760 Så prisen på den stemmer Ringte, og fikk beskjed om at den ble sendt kl 4 idag! Lenge siden du har bestilt den prosessoren eller? Ordredato: 24.08.2005 Leveringsdato: 31.08.2005 Alt fått den kanskje? :!: Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Hehe, hadde det ennå vært slik Sendte mail til de og, får sendingsnret når de har mottat det fra pakkeavdelingen.. Tror dette var årets kjøp på en Pentium m? En god start på tiden frem til jeg skal i forsvaret Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 La inn en bestilling selv jeg. Skader jo ikke å ha en slik prosessor i hus. Billig var den i alle fall. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Nå var det veldig fristende å selge min 3,2NW og fyke opp en Pentium-M + CT479 på mitt PC800-E Dlx. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Ja, det er ikke dumt det Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Er det mange her som har bestilt samme cpu som meg? For den er nemlig nå tatt bort fra weben deres.. hehe. Kanskje jeg ikke burde tipset dere alikevel? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 buhu! Fant den heller ikke i går Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Er det mange her som har bestilt samme cpu som meg? For den er nemlig nå tatt bort fra weben deres.. hehe. Kanskje jeg ikke burde tipset dere alikevel? De eneste du gjorde en tjeneste var nok butikken representert ved innkjøps-/lager-sjef.. Men så fikk du jo skryte litt av å ha gjort en god deal.. og det er ikke uvesentlig.. I tillegg fikk du ihvertfall minst en som stort sett driver dagen med å lete etter gode tilbud på skjermkort/CPu..etc. til også å bestille.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 De har nok tatt den vekk ja Jeg venter i spenning på å få min, ettersom den ble sendt tirsdag Ennå ikke fått sendingsnr, men sender mail til de og "maser".. Får et like koselig svar hver gang. De skal ha det, har utrolig greie kundebehandlere Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Har idag ENDELIG fått den i posten. Skal ned å hente den, kommer tilbake med om det faktisk er den riktige cpuen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå