Gå til innhold

D600 i oktober!


SuperEmil

Anbefalte innlegg

Telefonen hørtes jo svært lovende ut.

Men det er to ting jeg legger merke til går igjen på ulike forum, og som holder meg igjen fra å handle.

 

-Fungerer det i praksis dette med at telefonen blir helt svart i hvilemodus?

 

-Mange sier at overføringsmulighetene med javaspill og andre programmer er mye mer komplisert enn ved for eksempel Sony Ericsson. Mange klager på at dette ikke går an i det hele tatt

 

Ser frem til at testen fra amobil kommer ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Telefonen hørtes jo svært lovende ut.

Men det er to ting jeg legger merke til går igjen på ulike forum, og som holder meg igjen fra å handle.

 

-Fungerer det i praksis dette med at telefonen blir helt svart i hvilemodus?

 

-Mange sier at overføringsmulighetene med javaspill og andre programmer er mye mer komplisert enn ved for eksempel Sony Ericsson. Mange klager på at dette ikke går an i det hele tatt

 

Ser frem til at testen fra amobil kommer ut.

5124858[/snapback]

 

Har og har brukt D600 en liten stund nå, og at den blir svart i hvilemodus er helt sikkert. Veldig svart blir den!

 

Men skjermen er dritlekker og bortsett fra at Samsung irriterer meg grønn ved skriving av tekstmeldinger er den en definitiv keeper ;)

Endret av Janne-Mobilen
Lenke til kommentar
Er det fortsatt disse små irriterende feilene eller? Liten bokstav etter punktum i sms, må alltid skru på t9 selv og sånt..

 

Går det ann å drive med andre ting på mobilen mens man hører på mp3-spilleren?

5133541[/snapback]

 

Med skriving av SMS tenker jeg på de tingene du nevner, ja. Liten bokstav etter punktum, skru på T9, har du skrevet "kjøpe" og gått videre kan du ikke gå tilbake og markere ordet og endre det. Sammenliknet med de andre mobilene jeg bruker er det litt tungvint... ;)

 

Og MP3-spilleren kan ikke ligge i bakgrunnen mens man bruker andre programmer... Det er jo uheldig etter som flere og flere av konkurrentene har denne multi-task-muligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...