Gå til innhold

D600 i oktober!


SuperEmil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er oktober rett rundt hjørnet... Noen som vet litt mer presist om når den er i (nett)butikkene? *can't wait*

5054628[/snapback]

 

Bekreftet 1/11 til Dangaard, som bl.a leverer til Telebutikken.

 

-snubbel

5054823[/snapback]

 

 

Noen som vet hvordan det ligger an med denne leveringsdatoen eller? Har ikke hørt så mye ifra denne telefonen enda.

Lenke til kommentar
Nå er oktober rett rundt hjørnet... Noen som vet litt mer presist om når den er i (nett)butikkene? *can't wait*

5054628[/snapback]

 

Bekreftet 1/11 til Dangaard, som bl.a leverer til Telebutikken.

 

-snubbel

5054823[/snapback]

 

 

Noen som vet hvordan det ligger an med denne leveringsdatoen eller? Har ikke hørt så mye ifra denne telefonen enda.

5089855[/snapback]

 

Jeg bestilte telefonen for en tid tilbake og fikk da først beskjed om 3/11, men dagen etter at den skulle komme 1/11. Jeg har ikke mast noe mer om at de skal si fra om den kommer, men jeg tenkte jeg skulle gjøre det nå. Skal si fra når den dukker opp i posten eller de sier noe lurt.

Lenke til kommentar

Har ikke noe erfaring med samsung tidligere, men jeg har lest mye om at telefonene har mye feil i starten. Blant annet at de låser seg, mister nett osv

 

Men slike "problem" som javaspill og vibrere-og-ringe samtidig, Er dette tilfelle også på Samsung d600? Og kort forklart, hva er det som gjør at man ikke kan legge inn spill på telefonen?

Lenke til kommentar
Har ikke noe erfaring med samsung tidligere, men jeg har lest mye om at telefonene har mye feil i starten. Blant annet at de låser seg, mister nett osv

 

Men slike "problem" som javaspill og vibrere-og-ringe samtidig, Er dette tilfelle også på Samsung d600? Og kort forklart, hva er det som gjør at man ikke kan legge inn spill på telefonen?

5118002[/snapback]

 

De første enhetene som er ute på markedet, pleier ikke å være blant de mest stabile.

Er dessverre ofte slik at de har bugs av større eller mindre grad.

De kan selvsagt oppgraderes underveis, men dette kan ta et par uker.

Dette gjelder alle merker vel og merke.

D600 skal være slik som D500 var mht vibra og ringetone.

:hmm:

Personlig syns jeg denne kommer litt sent, og når ikke helt "opp".

Lenke til kommentar

Blir kanskje litt mye spørsmål dette, men det så ut som om du hadde peiling, så jeg tar sjansen på å stille to spørsmål til jeg.

 

- Er det lettvint å oppgradere telefonen dersom jeg kjøper en og den har en software med mye feil, og går dette ann å gjøre gjennom pc'en hjemme?

 

- Går det an å overføre spill til mobilen fra pc'en like lett som på en Sony Ericsson?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt erfaring med Samsung tidligere, men har vært bruker her på amobil et par år nå, og jeg mener ikke å ha lest at Samsung har mye fabrikk-problemer (da tenker jeg på slikt som SonyEricsson har slitt en del med tidligere, at de første kommer ut helt fucka fra fabrikken)

Men dessverre har tidligere Samsung-modeller hatt en del irriterende feil, som f.eks (som nevnt) ikke ringelyd og vibrasjon samtidig og en skrivefeil i menyen iblandt...

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar
Jeg har aldri hatt erfaring med Samsung tidligere, men har vært bruker her på amobil et par år nå, og jeg mener ikke å ha lest at Samsung har mye fabrikk-problemer (da tenker jeg på slikt som SonyEricsson har slitt en del med tidligere, at de første kommer ut helt fucka fra fabrikken)

5119710[/snapback]

Apropos å komme "fucka" ut fra fabrikken; D500 ble forsinket ca. 1 mnd i fjor da de slet med å lese sim-kort. Ganske genialt :)

 

Men angående bugs. Mitt inntrykk er at Samsung ikke har mye av det vi kaller bugs, men de har mye mye mye småting som er irriterende, men som ikke er en feil. Her kan vi nevne mangel på vibrering og ringing samtidig som en av de mest kjente.

Lenke til kommentar

De har den på telekiosken/butikken/forhandleren på KBS senteret i Trondheim. Var der og holdt en i dag, riktignok en dummy:( Hadde ganske travelt, så jeg rakk ikke å spørre om de hadde "ekte" telefoner på lager. Det er jo forsåvidt en reell mulighet, da jeg tviler på de stiller ut telefoner de ikke har til salgs. De skulle ha 3400 for den, med nonstop. Jeg vil ha qtek!

Lenke til kommentar
Men angående bugs. Mitt inntrykk er at Samsung ikke har mye av det vi kaller bugs, men de har mye mye mye småting som er irriterende, men som ikke er en feil. Her kan vi nevne mangel på vibrering og ringing samtidig som en av de mest kjente.

5119783[/snapback]

Også kjent som: It's not a bug. It's a feature! :thumbup:

 

Men ang. å oppgradere telefoner selv. Med Siemenstelefoner har det ikke vært noe problem. De sendte meg til og med gratis datakabel for å gjøre det engang (long story). Får håpe BenQ følger opp. SE-telefoner kan man vel også i utgangspunktet oppgradere selv, men jeg vet ikke hvor bra det funker. Husker det var mye problemer da de innførte den tjenesten. Ellers er det vel ikke så mange andre man kan gjøre det selv på...? :hmm:

Lenke til kommentar

Da var D600 i hus...

 

jeg har ikke merket noe bugs enda ( Hatt den i noen dager ). Batteriet virker å være bra.

 

For de som mener at det er kun få forskjeller fra D500 til D600 må nok lete litt mer på nett.

 

Større skjerm

minnekort

stereo høyttaler

Document viewer

2.0 MP kamera

TV out

QUADband

Buetooth ( v. 1.2 ) D500 har 1.0 (?)

 

 

 

 

 

HER er konklusjonen til GSMarena:

 

A shiny star is raising

Samsung D600 is a high quality phone full of features. The price is not the lowest one, but it is reasonable with regard to the capabilities and performance of the phone. The biggest competitors will be Sony Ericsson K750 or Nokia 6230i - also high quality, well featured and currently cheaper. Be careful when you get Samsung D600 in your hands - you may fall in love with it and this is hard to resist.

 

link:

www.gsmarena.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...