Gå til innhold

Dårlige produkter.. eller det bare meg?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Etter mange smertefulle erfaringer i PC'ens barndom syntes jeg nå at det gikk bedre. Jeg har levert 1 RMA de siste 6 årene, men i det siste har det gått helt galt.

Jeg har returnert følgende(fritt etter hukommelsen, det kan være mer..)

 

-Microsoft intellimouse explorer 4.0 - knappene streiket.

-Powercolor X800pro - ingen livstegn.

-Aopen 6800gt - spenningsregulatoren så puff..

-Asetek vannpumpe 12V standard - D.O.A

-MSI KT6V Hovedkort - Southbridge?? brant

-MSI MSI K8T NEO2 FIR - Døde uten indikasjon på årsaken. Early chipset initialisation

-D-LINK Gamerlounge - fikk kun 200kb/s nedlasting, opp gikk helt fint.

-MSI 7800GTX - Artifacts ved booting, kom ikke mye lenger..

 

-D-link 624+ router var så ustabil at jeg kjørte ens ærend ned på elkjøp for å skaffe meg en ny router. Ikke RMA'et

 

-Gforce 6600gt - en kondensator falt av - Komplett ville ikke ta retur på den så den ble loddet på igjen og jeg handler andre steder.

 

I tillegg har jeg fått ødelagt en hel del utstyr hvor jeg må påta meg hel eller delvis skyld sjøl.

Jeg også fått levert feil varer flere ganger.

 

Jeg har 5 PC'er som stort sett er bygget av rester. Disse fungerer utmerket. RMA andelen er ikke så stor prosentvis, men det er mektig irriterende hver gang noe går til Helvete.

 

Er komponentene blitt dårligere? Hva med butikkene? Jeg synes jeg har fått god service alle andre steder enn komplett.

Hva er deres erfainger?

 

Artdeco

dag 9 uten BF2...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...