Trond_77 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Prob. mitt er det at under innstallasjonen så stopper den bare opp med svart sjerm med en _ ----->sånn oppe i venstre hjørne , det skjer når den legger inn forkjellige drivere . den stopper rett etter innleggingen av FAT og NT drivere holder på. Noen som kan hjelpe meg med dette ? Kan jeg starte den stasjonære via nettverkskabel med en bærbar pc? Håper på hjelp Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 hvilken pc (spesifikasjoner) er det snakk om? lisensiert el piratkopi av xp? Tror forresten at det er ca.umulig å boote via nettverk. Lenke til kommentar
Trond_77 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Amd 2800 128 mb skjermkort 1024 ram msi hovedkort 40 gb maxtor det er ein orginal xp plate trenger dere å vite mer? Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 går å installer xp via nettverk men det er meir arbeid enn å fikse problemet... er det slik at du får opp skjermen at installasjonsveiviser starer og så kjem den " _ " streken og alt stopper opp`? Lenke til kommentar
Trond_77 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Windows xp står oppe til høyre på skjerm i begynnelsen ja jeg ser at drivere lastes inn nede på skjerm og så stopper den bare opp med svart skjerm. Jeg tror den skal gjøre dette en liten stund og så starte selve innstallasjonen , husker ikke heilt Endret 5. september 2005 av Trond_77 Lenke til kommentar
Trond_77 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Eg har fått låne meg ein pc på jobb for å innstallere xp på min HD. Til nå har det virket fint, formaterer akuratt nå....... Den passerte den svarte skjermen på den pc`en . hvor kan feilen være i så tilfelle? Hovedkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå