krister461 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hallais. Topic sier vel det meste. Noen som vet om noen? Bør være norsk da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 American Express tar skyhøye gebyrer fra butikker så jeg kan nesten garantere at svaret er "Nei". Jobbet selv i butikk og Amex tok 6,5 % kommisjon og Diners Club 7,5%. Men lykke til uansett. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Heh...synd, men takk anyways! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tja, www.ikea.no tar Amex. Men når det gjelder hw så vet jeg ikke dessverre. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) American Express tar skyhøye gebyrer fra butikker så jeg kan nesten garantere at svaret er "Nei". Jobbet selv i butikk og Amex tok 6,5 % kommisjon og Diners Club 7,5%. Men lykke til uansett. Riktig at Amex og Diners tar høyere gebyrer av butikkene enn Visa og Mastercard/Eurocard. Men det er da likevel en del som tar Amex. Jeg handler ikke så mye i Norge, men jeg bruker ofte Amex i nettbutikker. Det er likevel flere som tar Visa og Mastercard/Eurocard. De er de billigste for butikkene, har mest fancy sikkerhetsløsninger og er totalt sett mest utbredt (flest brukere). Men er det noe problem, da? Har ikke alle i Norge enten Visa og Mastercard/Eurocard på lønnskontoen sin + et av de andre i lommeboka. Det er uansett upraktisk å bare ha et av de minst utbredte (Amex og Diners). Endret 5. september 2005 av perjohan Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Joda. Jeg har selvfølgelig VISA privat. Men, dette skal brukes for utlegg i forbindelse med jobb. Og da er det greit å bruke Amex og få tilbakebetalt utleggene før amex-regningen forfaller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå