Steinmann Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Må si jeg er skuffet her, kommer hjem ifra hyttetur å gleder meg til Battlestar Galactica og Stargate Atlantis som gikk på SCIFI på fredag. Men virker ikke som det var noe episode :O Heller ingen 4400 episode igår Står alikevel at det kommer flere(ikke 4400 muligens), altså at det er satt opp episode til neste fredag Noen som har noe info om det? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er SCIFI en kanal? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 SciFi channel er da en kanal det :\ Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hender seg rett som det er at en serie tar ferie en uke eller to. Du får bare smøre deg med tålmodighet som oss andre. For fracks sake. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Ødela hele helga mi da, gleda meg til Battlestar Galactica, Stargate Atlantis og 4400, også ble det ingen av delene Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det ble ikke sendt pga det var labour day weekend over there.. fortsetter til denne helgen i stedet for!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå