Jonki Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Musikk Bass de to tinga er veldig viktig for meg Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tja, det er vell: -Gå til fjells -Paintball -Snowboard -Pc ... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 -Airsoft (eller krig som enkelte vil kalle det)-Utvikling av PHP/SQL systemer -Utvikling/drift av dette dere skriver på (mer jobb, men og fritid) -Kjæreste (meget viktig ja) -og masse masse lekser Er dette i riktig rekkefølge? Tilfeldig valgt rekkefølge. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Bruker fritiden min på å klage til meg selv hvor mye jeg sitter her. Egentlig burde jeg bare drite i hele forumet, og stikke herfra fortere enn svint. Enig, Benny Lenke til kommentar
brd Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Fotball data, damer spiser, sover Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hmm, skolen tar opp mye tid, end del lekser Ellers blir det henge med venner, daffe forann pcen, trene. Det var vel storsett alt Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Fotball Fotball Fotball! BF2 CS lekser... Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Sitter en del i bula. Ser en del filmer, spiller litt cs:s, og spiser en del:p En sjelden gang prøver jeg å gjøre no skolearbeid. Ellers er det, trening, kino, party osv. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 -Airsoft (eller krig som enkelte vil kalle det)-Utvikling av PHP/SQL systemer -Utvikling/drift av dette dere skriver på (mer jobb, men og fritid) -Kjæreste (meget viktig ja) -og masse masse lekser Er dette i riktig rekkefølge? Tilfeldig valgt rekkefølge. Det sier dem alle... (dama di ser ikke detta vettu ) Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Venner, trening, volleyball, data, dans, ser masse film og eter kebab Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Barbara Njet...er basketball, skog og mark, generell tilbringing foran noe som drives av blant annet en CPU (les mye ) Venner når noe annet enn loking på senteret klaffer med tida mi. (Skole er 35 timer i uka, så det tar en del av krefter og tid) Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Gitar, PC, Bf1942 ellers gjør jeg noen småjobber for mutter'n og fatter'n. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 lekser pc ( rome total war) fotball. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 PC-> Photoshop og diverse forum Film-> Skriver om, ser på, samler på, tenker på Politikk-> Aktivt medlem av Unge Høyre - Hordaland Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Skole, venner, data, soving... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sitter MYE på datan (litt vel mye? ) Da driver jeg med Photoshop, leser på forum, spiller spill som f.eks. BF2, også ser jeg råtøffe blodige anime serier. Ellers sitter jeg og ser på el-gitaren min og lurer på om jeg noen sinne skal gidde å øve, ellers så kjører jeg moped Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Trener, shopper (både alene og med venner), henger hos bestevenninna mi som bor alene og er med kjæresten veldig, veldig mye egentlig. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Pc, venner og kino. I riktig rekkefølge. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 PC, rollerblades og lekser. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Musikk Web Friluftsliv Film Tegning og skriblerier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå