hølands_gutt Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 hva er det dere driver med på fritiden, jeg driver med paintball,lager musikk(altså en DJ) pc-bygging også dama da! herregud kan ikke glemme hu! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 spiller, sosial og min fantasi dame som jeg bruker ufattelig mye tid på... spess på kvelden! og nå *flap flap flap flap flap flap flap flap* Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 jeg driver med dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=386766&st=0 Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 PC, Skateboard, snowboard, og er med venner =) Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 enda godt og høre at noen driver med ronking enda, jeg trenger ikke og runke, kommer med kun til dama for jeg hu rett på kølla som ingenting.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 er på skolen mesteparten av tida mi, ellers data Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fritid dvs ikke skole.. Vertfall atm er jeg optatt med derbien min (som er klar nå da) Venner Data - Nettradio - litt web design - og en sjelden gang i blant spill Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Runking. Derfor jeg ofte drøyer et minutt eller 35 med og svare Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 trener for tia.. Trening Trening f1 el. m1 (av II trene) 1 det å trene ligge i t- / legge seg, gå i t- begynne å trene / om den enkelte gang: han har ikke vært på de siste t-ene 2 øvelse mangle t- ... Lenke til kommentar
EVH Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gitar, trommer litt dataspilling og lekser Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 snowboard, håndball, data og venner. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Sammen med venner/kjæreste, trener litt, pc og motorsykkel. Det er vel det jeg gjør mest. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Trener, sitter foran dataen, og kjører motorsykkel. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 World of warcraft. Somebody help me please! Hender jeg tar en fest i helgene, men er seriøst helta på det spillet. Tror Blizzard har sublime beskjeder inni der as.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 IRC, fora og emacs. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hobbynarkis! Utennom det så er det mye moped, venner, litt film og er litt i stallen Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 BF2 Rollespill Kontrollert voldsutøvelse Trolling <3 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 også dama da! herregud kan ikke glemme hu! Nei, HE_HE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå