xpert Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har en XP2500 Barton som jeg synes er for varm. Den ligger på 62 grader ved veldig lav belastning. Jeg kjører 92mm viften på laveste hastighet som jeg også gjorde med min gamle XP1800. Skru opp viftehastigheten er uaktuelt siden pcn er laget for å være stille. Hadde tidligere silent breeze men konklusjonen er at jeg skal ha ny kjøler. Har et Aopen kabinett og Epox hovedkort som gjør at det ikke er all verdens plass mot psu. Det er faktisk ikke plass til noe særlig større kjøler enn det jeg har nå. Har to 80mm. som tilluft nede foran og kun 120mm. viften i psu som avtrekk. Ventilasjonen er god nok iom. jeg sjelden passerer 50 grader på mitt GF 6600. Håper noen har noen tips til ny kjøler. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Høres rart ut, har du husket kjølepasta? Dobbeltsjekk gjerne det. Eller så kanskje kjøleren er feil montert! Lenke til kommentar
xpert Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Kjøleren er riktig montert ja. Hvis jeg snur viften slik at den blåser langs hovedkortet istedenfor rett inn synker tempen med 8-10 grader. 6000 ribben er nok marginell til XP2500, tror jeg satser på en Zalman 7000B alcu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå