Gå til innhold

Regnskaps/fakturerings og lønnsprogram for SMB

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har fått i oppdrag å skaffe informasjon om aktuelle regskaps-faktura-lønns programmer for en liten bedrift med ca 10 ansatte.

Bedriften trenger:

Lønnsprogram

Fakturaprogram

Regnskapsprogram

Helst skal lønn og faktura kunne integreres med regnskapet slik at data kan overføres direkte mellom programmene.

Programmene bør takle opp til 20 forskjellige ansatte i løpet av et år (vikarer-sommerhjelp osv i tillegg til de ca 10 fast ansatte)

Bedriften har i dag rundt 50 utgående fakturaer til kunder pr måned og ca 300 regnskapsbilag.

Så er det noen her som har noe å anbefale, jeg ser selv ikke for meg noe freeware program når bedriften vil være avhengig av nyoppdateringer og support.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja har nå fått tid til å sett litt rund etter programmer selv og har funnet frem til:

Mamunt Enterprise

Uni Økonomi V3

Og Visma Avendo Økonomi + lønn

Er det noen andre som bør bli tatt med i en videre vurdering.

Til nå synes jeg selv at Mamut er den løsningen som virker best...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Er en stund siden posten ble laget så jeg kan vel like gjerne fortelle hvilket program vi valgte.

Vi fant fort ut at det sto mellom Mamut og Visma, men etter en del demotesting fant vi ut at Mamut virket mer brukervennlig enn Visma, da Mamut også dekket våre behov ble det dette programmet vi endte opp med.

Vi har nå fått programmet, men det vil ikke bli tatt i bruk for fult før til neste regnskapsår, men til nå ser det bra ut :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...