Dj Charlie Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Topic sier alt. Hvem av disse gir mest kraft. Intel Pentium 4 660 3.6GHz Intel Pentium D 830 3.0GHz Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Spørs vel hva du skal bruke maskinen din til egentlig. Jeg har egentlig veldig lite peiling. Men jeg tipper 830 gir deg litt bedre ytelse. Om jeg ikke tar helt feil. Hvorfor ikke sjekke noen tester? Finnes veldig mange rundt på nettet. Lenke til kommentar
mar Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Med kun en krevende tråd som kjører vil P4 660 være best. (gjelder hovedsakelig spill) Er det flere krevende tråder som kjøres vil PD 830 være best. (encoding, rendring, tyngre multitasking osv) Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Så for en normal bruker (kanskje 95% av oss), vil få mest nytte av en P4 660? Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Så for en normal bruker (kanskje 95% av oss), vil få mest nytte av en P4 660? Det tror jeg også, men jeg ville satset på en 830D istedet. Får bedre nytte av den med fremtiden. Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Det tror jeg også, men jeg ville satset på en 830D istedet. Får bedre nytte av den med fremtiden. Samme her, hadde nok av disse to gått for 830, skulle jeg hatt ny prosessor nå - selv om den i en del sammenhenger yter dårligere enn 660. Vær forresten obs på at 8XX-serien (foreløpig) kun støttes av hovedkort med I945 eller I955 brikkesett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå