MaFiA Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg lurer på om det finnes noen form for script eller lignende så jeg laster opp så blir det sortert som thumbnails og så kan man trykke på de og få større bilde opp.. er dette mulig, evt. finnes det programer for dette ? ------------- ]:[ MaFiA ]:[ ------------- Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Vet ikke om det er det du tenkte deg, men jeg anbefaler Arles Image Web Creator på det varmeste. Hvis du mener på et script (f.eks. php) som automatisk genererer thumbnails når du uploader bilder, finnes det sikkert endel av de... Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Tusen takk for tipset :wink: skal sjekke det nå.. Lenke til kommentar
Cadger Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Hvis du søker på freshmeat.net så finner du drøssevis. Jeg gjorde det i sted, men jeg ville ha en som var _helt_ simpel, så da begynte jeg å lage en selv. Hvis du er interessert så kan du få den. Send meg en mail [email protected] dersom du er interessert. (Den krever *nix) Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 ok.. hehe skal sse der etterpå takk for svara :wink: Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg har laget et sett med ASP filer som ordner slikt noe, bruker det selv. Ikke voldsomt avansert, men godt nok for mitt bruk. Du kan finne filene og en kort beskrivelse av bruk på: http://www.vkarlsen.no/images/howto.html Hvis du går til http://www.vkarlsen.no/images/ ser du hvordan resultatet blir seende ut. Filene er til gratis bruk, men du må ha en web server som kan kjøre .ASP filer, dvs. en Windows NT 4 med Option Pack 4, Windows 2000 med IIS 5 eller Windows XP med IIS 5.1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå