abene Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Firefox 1.5 beta 1 kommer torsdag Mozilla skal etter planen slippe Firefox 1.5 Beta 1 førstkommende torsdag. Beta 2 kommer 5. oktober. RC1 kommer 28. oktober og den endelige versjon kommer trolig i november. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg gleder meg. Men jeg venter nok til den endelige versjonen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tja, vi får se hvordan det blir. At jeg gleder meg er nok en overdrivelse. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det blir spennede å se hvilke nyvinninger som kommer med. Er det noen her som har testet Alfa-utgaven og kan gi en snik-kikk på hva vi har i vente? Min ønskeliste: * Like bra Zoom som i Opera * Personlig profil hos mozilla der alle innstillinger, plugins og bokmerker er lagret slik at man bare trenger å skrive inn brukernavn og passord for å konfigurere Firefox akkurat slik jeg ønsker etter en reinnstallering. * Bedre støtte for de få trøblete sidene som finnes (deriblandt windows update) Lenke til kommentar
dabear Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) windows update Not gonna happen- fx kommer aldri til å inkludere vbscript + active x Like bra Zoom som i Opera Veit ikke hva du mener med «som i opera», men zoominga på bilder er noe forbedra (trykker du på venstre hjørne i et resiza bilde i deer park (navnet på alphaen), er det venstre hjørne som zoomes inn, ikke midten av bildet). Annet: Mye kjappere «back»/«forward»-knapper, du trenger ikke lenger tegne opp bildet på nytt . «Zanitise» slette cookies o.l. ved noen få klikk «preferences/innstillinger» er forandra. Endret 5. september 2005 av dabear Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Not gonna happen- fx kommer aldri til å inkludere visual basic... Hvis en side bruker Visual Basic interprettes vel denne på serversiden og påvirkes ikke av hvilken nettleser brukeren bruker? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Not gonna happen- fx kommer aldri til å inkludere visual basic... Hvis en side bruker Visual Basic interprettes vel denne på serversiden og påvirkes ikke av hvilken nettleser brukeren bruker? Mente sjølsagt vbscript. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå