lalleh Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hei! Dette er vel kanskje ikke det største problemet, men det er nok til at det irriterer meg. Den språklinjen som kommer opp på start-linjen hver gang maskinen starter på nytt igjen, synes jeg er ganske unødvendig. Er det noen måte å forhindre at den kommer fram når Windows starter opp? Kjører XP Pro. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Er enkel og fjerne så den ikke kommer når du starter på nytt. Høyreklikk på den og gå på innstillinger nesten nederst ser du det står språklinje klikk på den og ta bort haken ved Vis språklinjen på skrivebordet. Endret 5. september 2005 av Chevelle Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Eller ennå bedre: Fjern engelsk språk og menyen forsvinner! Det må jeg alltid gjøre når jeg reinstallerer Windows XP. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 dette har jeg og lurt på.... har ikke irritert meg igrunnen, men nå kan den ivartfall ikke irritere meg i fremtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå