Gå til innhold

En musikalsk åpenbaring for meg som Powermetal fan

P-in-P

Anbefalte innlegg

I dag satt jeg å hørte på artister lignende Iced Earth på Last.FM og kom plutselig over en låt av Deamons & Wizards! MAKAN TIL MUSIKK! Stemme uten like og instrumental fra en annen dimmensjon!

Fikk bare så kick av D&W at jeg måtte lage en post om det her :love:

Og til alle dere som mener at Power er det verste innen musikk; La være å svare på denne posten...

Edit: Navnet på bandet og det de synger om får så være :blush:

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke helt sikker på dette her for Blind Guardian & Iced Earth har sammen et album som heter Deamons & Wizards (hverken bandet eller albumet heter kun Deamons) så...

Copy/paste fra en sang jeg har her: Iced Earth & Blind Guardian - Demons & Wizards - [03] Poor Man's Crusade

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Demons & Wizards er et "vennskapsprosjekt" mellom Iced Earths Jon Schaffer og Blind Guardians Hansi Kürsch. Riktig observert, det er Kürsch (BG) som synger. Gutta har gitt ut to plater, den nyeste kom for ikke så lenge siden og heter "Touched by the Crimson King". Plata fikk gjennomsnittlig terningkast 3+ i Scream Magazine (8 anmeldere uttalte seg).

Kos deg! Selv styrer jeg laaaaaangt unna. ;)

edit: skriver først og tenker etterpå...

Endret av jlarsen83
Lenke til kommentar

Du satt og hørte på Iced Earth og "kom over" en sang av demons and wizards? :ermm:

Selv synes jeg det er et artig musikk, men jeg forbinder det av en eller annen grunn med snømåking (trådløse hodetelefoner + vinter). Fiddler on the Green har jeg også fått overtalt mor og far til å høre på, og de likte det de hørte :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...