P-in-P Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) I dag satt jeg å hørte på artister lignende Iced Earth på Last.FM og kom plutselig over en låt av Deamons & Wizards! MAKAN TIL MUSIKK! Stemme uten like og instrumental fra en annen dimmensjon! Fikk bare så kick av D&W at jeg måtte lage en post om det her Og til alle dere som mener at Power er det verste innen musikk; La være å svare på denne posten... Edit: Navnet på bandet og det de synger om får så være Endret 4. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Jormungard Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Dersom du er Demons & Wizards fan er du nødt til å høre "fiddler on the green". Det er den beste baladen de noen gang har laget. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Dersom du er Demons & Wizards fan er du nødt til å høre "fiddler on the green". Det er den beste baladen de noen gang har laget. Hehehhe vet! Det er den sangen jeg oppdaget de med Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Helt lik vokal som Blind Guardian, eller? Og heter det ikke Demons bare? edit: hør på Fiddler Of The Green også på Blind Guardian sin Bards Song. Må være samme vokalisten vel? Endret 5. september 2005 av skate4life Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Jeg er ikke helt sikker på dette her for Blind Guardian & Iced Earth har sammen et album som heter Deamons & Wizards (hverken bandet eller albumet heter kun Deamons) så... Copy/paste fra en sang jeg har her: Iced Earth & Blind Guardian - Demons & Wizards - [03] Poor Man's Crusade Endret 5. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 kanskje det bare er en smørje av de bandene? som velvet revolver har litt fra her og litt der. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 tok 1 sec på google http://www.demons-wizards.com/ Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Lastet ned noen av sangene, kan ikke si jeg er veldig imponert.. Men det er nå meg, det da. Lastet forresten ned sanger fra hjemmesiden dems, ikke ulovlig! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Demons & Wizards er et "vennskapsprosjekt" mellom Iced Earths Jon Schaffer og Blind Guardians Hansi Kürsch. Riktig observert, det er Kürsch (BG) som synger. Gutta har gitt ut to plater, den nyeste kom for ikke så lenge siden og heter "Touched by the Crimson King". Plata fikk gjennomsnittlig terningkast 3+ i Scream Magazine (8 anmeldere uttalte seg). Kos deg! Selv styrer jeg laaaaaangt unna. edit: skriver først og tenker etterpå... Endret 5. september 2005 av jlarsen83 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Beneath these Waves: ooooohhhhh yeah! Det er en digg sang det! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Coveren deres av Immigrant Song er noe av det verste mølet jeg noensinne har hørt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 har ikke hørt noe fra de. siden jeg er gald i pow.metal burde jeg nok ta en titt Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Du satt og hørte på Iced Earth og "kom over" en sang av demons and wizards? Selv synes jeg det er et artig musikk, men jeg forbinder det av en eller annen grunn med snømåking (trådløse hodetelefoner + vinter). Fiddler on the Green har jeg også fått overtalt mor og far til å høre på, og de likte det de hørte Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Du satt og hørte på Iced Earth og "kom over" en sang av demons and wizards? Les de 23 første ordene, på den første linjen i det første innlegget mitt en gang til du... Endret 6. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hmm, sitter her og hører på noen av klippene fra siden deres, og virker jo lovende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå