Gå til innhold

Siste råd før kjøp av Dell X1

FJERNET111

Anbefalte innlegg

Har nå endelig fattet et valg og valget falt på en Dell X1 etter å ha lest endeløse tråder på denne delen av forumet. Fant etter hvert ut at det var det eneste maskinen som noenlunde passet mine krav. Har dog noen siste spørsmål anngående pcen.

Er bærevesken fra Dell noe tess til en maskin av denne størrelsen?

Hvor finner jeg et slip-on cover til en 12.1" widescreen?

Er det noe vits å bruke ekstra penger på en ekstern dvd-brenner til denne maskinen (har et par dvd-brennere hjemme)?

Hvor finner jeg en mus som er følgende: bra, optisk, trådløs og liten?

Takker for alle svar og håper jeg i hvert fall kan få svar på noe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann

grattis med valg av pc, x1 er konge !!

fikk min for noen dager siden...

de selger slipon cover på psdata slik jeg har forstått det...pluss at du burde kjøpe en BT mus. Selger det på psdata også tror jeg

cover

mus

kom på en ting...hvis du har ekstern dvd brenner på 2.5" (tror det er det!?) så kan man vel bare bruke d-bay enheten som følger med?!?

Endret av boss3
Lenke til kommentar

Har desverre ikke noen eksterne dvd-brennere, tenkte mer på behov av å brenne ting på dvd "i farta", noe som jeg tror ikke blir noe særlig av.

Og jeg ser på det coveret at det i bredden er mindre enn X1, er det noen som har prøvd dette coveret og vet at det passer?

Ser egentlig grei ut den musen, siden det ikke blir noe fps-spilling på X1'en hehe.

Bestilte du med bærevesken fra DELL forresten? Lurer på hvordan denne er (størrelse, praktisk utforming osv).

Da er det vel egentlig bare for meg å bestille så snart studielånet tikker inn på kontoen :D

Lenke til kommentar

Har den samme maskinen selv.

Har kjøpt Tucano second skin etui, finnes her ucarry.no. Er stor nok til at du kan bruke den med 6-cellers batteriet også, men ikke så stor at den slenger rundt når du bruker 3-cellers batteriet. Du finner den også hos Apple i Vika i Oslo.

Til mus valgte jeg denne fra Logitech V500. En liten deilig mus, som er lett å ta med seg og kommer i et lite transporttrekk.

Endret av lat
Lenke til kommentar
Det var: 1 x Tucano Second Skin Folder 12" PowerBook sort jeg bestilte, så det ser ut til at det er riktig :)

Denne anbefales! Har riktignok en 12" PowerBook, men kan uansett anbefale denne lille sleeven fra Tucano. Den er av utrolig god kvalitet i tillegg til at den tåler vann. Det som kanskje er litt dumt er at det står Apple PowerBook 12" samt Aluminium på utsiden, noen blir vel kanskje skuffet når du tar ut X1'en men pytt pytt... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...