Gå til innhold

Secondary skjerm ble helt svart

lillaflodhest

Anbefalte innlegg

Hei. Har et kjipt problem jeg håper dere kan hjelpe meg med.

For ett år siden begynte jeg å bruke dual skjerm, altså 2 skjermer på en pc. Etter en massiv reboot (3 ganger pga virus, det forsvant ikke før) installerte jeg skjermdrivere, nye drivere som har virket fint før.

Skjermkortet mitt er et sapphire radeon 9600 pro fireblade edition og driveren heter wxp-w2k-catalyst-7-95-031028m-011774c.

Det som begynte å klikke var skjerm nummer to, den ble bare helt svart, men windows trur den virker fint. (Alle instillinger er korrekte og skjerm er aktivert). Men det er ikke skjermen det er noe galt med, for når jeg bytter om skjermene er det fortsatt skjermen på utgang to som ikke vil vise seg. I begynnelsen var den bare svart en liten stund før den blir normal igjen, men ettehvert har den blitt svart i større tidslengder og nå har den vært svart i noen måneder:/

Jeg lurer på om noen andre har hatt samme problem eller lingnende og kan hjelpe meg, for det er kjipt å bare ha en skjerm igjen. Er det driveren, eller er det utgangen på skjermkortet mitt?? Eller noe annet.

Setter pris på alle svar, så lenge det er seriøst=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...