oleHgodo Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Heisann.. jeg er på utkikk etter en diesel bil som er god å kjøre og bruker lite på mila. helst noe med litt kraft i også pris maks ca 150 000, men helst mindre ingen stasjonsvogn eller varebil Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg ville satset på Mercedes eller Audi. Du finner noen helt greie dieselbiler til 150k. Lenke til kommentar
oleHgodo Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 jeg er ganske intresert i audi ja, men mange har fortalt meg at de har veldig mye problemer med det elektroniske og med drivledd og har frarådd meg å kjøpe audi.. har de rett i det eller? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Skulle gjerne hatt en dieselbil selv nå... Uansett, her er hva jeg syns er interessant av biler: - Citroën Xantia. - Ford Focus. - Nissan Primera. - Saab 9-3. - VW Golf 4. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 jeg er ganske intresert i audi ja, men mange har fortalt meg at de har veldig mye problemer med det elektroniske og med drivledd og har frarådd meg å kjøpe audi..har de rett i det eller? Hm, har kjørt en del Audi, men kan ikke si å ha merka noe spesielt til dette.. Men det kan være noe gikk meg hus forbi, eller det var en heldig utgave.. Uansett, så er Audi absolutt noe å vurdere, i tillegg til Golf 4. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har vært borti to A4, begge med problemer med drivleddene++ og begge eierne har sagt aldri mer Audi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå