Gå til innhold

Korleis kjøre Mac på PC?

Anbefalte innlegg

Korleis kan eg kjøre Mac på PCen min? Har høyrt at eg kan bruke VirtualPC til dette.

Det var også ein guide eg såg på eit forum, men finn den dessverre ikkje igjen. :(

Nokon som veit kvar den guiden ligg?

Edit: Visst dette på nokon måte stridar mot retningslinjene, så bør ein moderator stenge tråden. Sjølv er eg ikkje sikker på om denne tråden er "lovleg" eller ikkje.

Endret av Earendil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

Gidder ikke kjøpe seg en macintosh, bruker heller en utviklerversjon for x86 som er ulovlig. Jaja, du kan ihvertfall ikke forvente noen stabilitet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Du kan bruke VMWare til å kjøre OSX86 med, siden det er basert på Darwin, som er en BSD-variant. Uansett er dette svært tregt, så skulle du hatt tilgang på en utviklerplate, ville jeg installert det på en egen disk/partisjon istedet.

Selv om dette er noe..ulovelig, tror jeg det vil skaffe Apple mye pr, og det trenger de også. Likevel, hvis du vil kjøre Mac OS X ordentlig, kjøp en Mac :)

Lenke til kommentar

VirtualPC er en emulasjonsprogramvare som lar deg kjøre Windows XP fra Mac OS. Denne programvaren selges bundlet med en XP-lisens.

En annen mulighet er å kjøre wine for Darwin/mac os, men denne trenger en del konfigurasjon for å funke ordentlig.

Lenke til kommentar
Jeg lastet ned en sånn 45 dagers Trial på microsoft.. men d er bare .exe filer så jeg ikke får kjørt på mac.. MÅ jeg kjøpe d før jeg får prøvd d??

5247203[/snapback]

Huff - ser sånn ut ja! Jeg er GLAD jeg slipper Microsoft søppel på min Mac, selv fikk jeg tak i VirtualPC med WinXP Pro gjennom jobben - og naiv som jeg er, trodde jeg at det var mulig å laste ned en trial... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...