The Norwegian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kristoffer Joner er etter min mening ganske oppskrytt, men det er kanskje bare min mening Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Kristoffer Joner er etter min mening ganske oppskrytt, men det er kanskje bare min mening ^ This! Jeg forstår ikke helt hvorfor så mange mener han er en kjempebra skuespiller. Nå er jeg kansje litt biased mot norske filmer, men jeg syntes han er helt tom i de fleste rollene han spiller. Og Pia Tjelta i Mongoland og ... (and the biased list goes on) Men Nils Ove Oftebridge er da man. Endret 11. september 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) ...Hva heter hu støgge dama som er med i Cody Banks? Og han som spiller i Cody Banks? ... Øy! Frankie Muniz og Hilary Duff er dyktige da. Har du aldri sett Malcolm In The Middle ? Hvis jeg skal nevne noen må det være The Rock i Walking Tall Han passer bare ikke inn liksom. Endret 11. september 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ja, også selvsagt Elijah Wood. Håpløs. Han var fantastisk i Sin City. Han fikk meg til å hate han! Det er kun han, Sheila Keith(i House of Whipcord (1974)) og Kathy Bates(i Misery (1990)) som har fått meg til å hate de helt og holdent. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Stor verre går det ikke ann å bli: Chris Klein, kan jo slenge med et bilde hvis ingen kjenner navnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Stor verre går det ikke ann å bli: Chris Klein, kan jo slenge med et bilde hvis ingen kjenner navnet. Klein skal være sikkert og visst :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Han var jo dyktig i Rollerball. =P Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Han var jo dyktig i Rollerball. =P Å er det det man kaller det :!: En av ikke alt for mange filmer som jeg ønsket at jeg kunne ha sett med en hvit stokk... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Vil ikke si at han hører hjemme under "Vår tids verste skuespillere", men Nicholas Cage er ikke akkurat en selvskreven oscar-kandidat. I mine øyne prøver gutten for hardt (godt eksempel er "The Rock", der han spiller mot sjefen sjøl, Sean Connery. Totalt forbikjørt.) Edit: Ja, også selvsagt Elijah Wood. Håpløs. Du kan bruke The Rock som eksempel, selv foretrekker jeg magiske prestasjoner i fantastiske filmer som Bringing out the Dead, Matchstick Men og hans beste rolle noensinne; Charlie/Donald Kaufman i Adaptation. Elijah Wood glimrer i Eternal Sunshine og Sin City, men jeg kan ikke si jeg liker ham så godt ellers. LarsP: Ikke glem hvorfor vi hater ham; det er det vi ikke får se. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 LarsP: Ikke glem hvorfor vi hater ham; det er det vi ikke får se. Høh? /blond? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 LarsP: Ikke glem hvorfor vi hater ham; det er det vi ikke får se. Høh? /blond? You know, "He made me watch", osv. Det som gjør at vi hater gutten er jo det vi blir fortalt, ikke det vi får se. Han "er" jo bare der. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ahh, sånn sett. Joda, det stemmer nok det. Og ja, jeg er blond. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Vil nå si det er måten han er på i filmen som først og fremt får oss til å hate ham. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Elijah Wood spiller jo ikke akkurat så veldig mye i Sin City Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Elijah Wood spiller jo ikke akkurat så veldig mye i Sin City Actions speak louder than words. Kvalitet fremfor kvantitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå